Foto bij 014

Ik opende de koelkast en trok er een fles uit. 'Hier.' zei Harry en gaf me een glas aan. Zo down als ik was, schonk ik er gewoon het bloed in en besefte me niet dat je nu kon zien wat er in die flessen zat. 'Gadver. Wat is dat?' vroeg Harry en pakte het glas op. Snel zette ik de fles weer in de koelkast. 'Drinken.' zei ik en pakte het glas van hem af. 'Mag ik is proeven?' vroeg hij aarzelend en keek me vragend aan. 'Nee.' zei ik en dronk snel het glas leeg. 'Iew. Het is net bloed.' zei Harry en zette het glas in de vaatwasser. 'Je denkt toch niet dat ik bloed ga drinken?' vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. Ik zuchtte en ging weer op de bank liggen. 'Weet je wat je moet doen? Zingen.' zei Harry en trok me overeind. 'Hé!' zei ik en ging weer liggen. 'Nee. Het helpt echt.' zei hij en liep de andere kamer in. 'Oké dan.' mompelde ik en liep hem achterna. 'Laat maar horen.' zei Harry en zette een stoel tegenover de piano om er vervolgens in te gaan zitten. Ik zuchtte en ging op de kruk zitten. Mijn vingers gleden over de toetsen zonder geluid te maken. 'Start als je er klaar voor bent. Maakt niet uit welk liedje.' zei Harry bemoedigend en keek me met een perfecte glimlach aan. Ik begon met spelen en begon het lied te zingen.
This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I've got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what, you'll never see me cry

Er viel een traan op mijn arm maar ik ging verder. Dit liedje paste precies bij mijn gevoel nu.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen