Nog eeentje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I Don't Like Children.
Lottie pov

Terwijl Bill met een meisje begint te praten loop ik naar een glimmende ding. Ik raap het op en bekijk het. Een soort hangertje in goud gemaakt. Ik steek het in mijn zak en kijk rond. Opeens is Bill verdwenen. Ik loop terug naar de plek en zie hem werkelijk niet meer staan. Paniek en angst komt in me en stijgt naar mijn hoofd. Tranen wellen op in mijn ogen en mijn ogen worden warm en voor ik het weet stromen de tranen. Ik ga op een stukje grond zitten en veeg in mijn ogen. Tranen maken op sommige plaatsen donker en droogt op door de felle zon. 'Bill!!' Ween ik. 'Waar ben je!! Ik ben zo bang!!' huil ik. Ik wordt opgepakt aan mijn middel en op zijn schouder gelegd. 'Bill?' snik ik. 'Nee ik ben het Gustav, Wat doe je hier?' 'Ik ben verdwaald!! Ben Bill kwijt!!' huil ik. 'Ssst..stil maar. Ik ben bij je je bent veilig.' sust Gustav. Ik knik en laat de laatste paar traantjes vallen en hou me sterk. Gustav loopt het hotel terug in en iedereen zit te lachen.

Gustav pov

Ik kom binnen en een gezellig sfeer komt me tegenmoet. Ik zoek naar Bill en zie hem uiteindelijk met een meisje staan. Ik tik hem aan zijn schouder en hij draait zich lachend om. 'Je was iets vergeten Bill! ' lach ik. Bill kijkt me aan en slaat op zijn voorhoofd. 'Oooh Lottie het spijt me zo, ik was je vergeten terug mee te nemen.' veronschuldigt Bill tegen Lottie. Ik handel Lotie over aan Bill en meteen pakt Bill Lottie stevig vast. Hij vwrijft over haar wang en geeft een kus op haar kruin. Lottie pakt Bill stevig bij zijn nek en sluit haar ogen. 'Ooh' lach ik vertederd. Bill lacht ook en geeft nog een kus op haar kruin. Bill stelt me voor aan Melanie en ik mezelf aan haar. 'Bill, is dat niet vervelend met zo'n kind aan je vastgeklampt?' vraagt Melanie. 'Nee hoezo?' 'Nou ik hou niet zoveel van kinderen' lacht ze. Bill knikt. Ik loop naar Tom toe en ga naast hem zitten en kijk naar het programma dat Tom nu kijkt.

Reageer (1)

  • CaptnxxxNubz

    super geschreven snel verder(Y);)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen