een nieuwe lang geleden maar het was met de examens moeilijk om te doen!!

What is the S word?
Bill pov


Tom stormt opeens mijn kamer in. 'Yo Bill, ik wou even ooh, je bent bezig stoor ik?' proest Tom uit. 'Nee, hoor!!' lach ik. 'Had ze geen eigen bed? Je weet toch wel dat ze nog te jong is voor seks hé' lacht Tom. 'Tom!! Ze is er zelf ingekropen en ja ik weet dat en ik heb geen behoefte aan seks!' zei ik en rol met mijn ogen. 'Wat is seks?' vraagt Lottie. Tom barst in lachen uit. 'Tom!!' zei ik boos. 'Wat?!' lacht hij. 'Kijk wat je gedaan hebt!! Nu mag jij het lekker uitleggen!!' lach ik gemeen. Meteen stopt Tom met lachen en slikt even en maakt een gorgelend geluid om zijn stem beter te laten klinken. 'Nou seks is of zijn twee mensen die naakt...' 'Tom!!! Ze is veel te jong voor deze uitleg!!' onderbrak ik Tom en gooi een kussen naar hem toe. 'Nou dat s woordje zal ik je later aan je vertellen als je oud genoeg voor bent zeg maar rond de leeftijd 16 jaar' lacht Tom. 'Ikke nu weten!!! Ik oud genoeg!!' Boos kruist ze haar armen om elkaar en kijkt boos naar Tom. 'Ik kan het niet zeggen!!' Op dat moment komt onze manager binnen. Lottie springt van het bed af en tikt David aan. 'Meneer, wat is seks?' vraagt Lottie. Op dat moment kan ik echt wel heel erg hard schamen. David kijkt naar mij en dan naar Tom en dan weer naar Lottie. 'Nou, dat is een woordje voor kussen maar dan toch ietsje meer dan kussen en dat woordje gebruiken we nooit, dus jij mag het nooit gebruiken!!! Alleen het woordje kussen in plaats van dat.' lacht David. Lottie knikt en huppelt naar de badkamer. Lottie draait haar om en steekt haar tong uit naar Tom. 'Kijk, hij wel zeggen!! Hij lief meneer, jij niet!!' pest Lottie Tom. Tom steekt zijn tong ook uit en draaid zijn hoofd weg. Lottie doet de deur dicht. 'Bedankt David!!' lach ik. 'Jij hebt wel ervaring mee!!' 'Tja, ik heb ook kinderen hé (ik weet niet of het waar is) en zeker ook zo'n sproet.' lacht hij. 'Volgens mij is Lottie boos op me!!' zeurt Tom. 'Ach wel nee!! Het waait zo wel weer over!! Als ze de badkamer uit loopt zal ze het al vergeten zijn!! Kleuters hebben hele kleine geheugens!!' zei David. Ik lach en ga lang uit liggen. 'Komen jullie eten?' zeurt Tom verder. David lacht en gaat met Tom mee. 'En jij Bill?' vraagt Tom. Ik knik. 'Zodra ik me heb aangekleed en men make-up heb gedaan' Tom knikt en loopt samen met David de deur uit. Het duurt wel lang, een kleuter in de badkamer. Ik sta op en loop naar de badkamer. Mijn ogen worden groot als ik een beschuimde meisje zie. 'Kijk, ikke schuim gemaakt!!' giechelt Lottie. En die schuim is ook geen beetje ook. Ik pak haar op en kietel haar. 'Jij kleine duiveltje!! Wie gaat het opruimen? Hé hé!!' grap ik. Lottie schatert en loopt van me weg. Ik ruim alles op en maak me op en loop naar beneden met Lottie aan de leidband, nee grapje in mijn armen.

Reageer (1)

  • CaptnxxxNubz

    Mooi geschreven Snel Verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen