Foto bij 011

Ik zuchtte geërgerd en stond op. Er was nog steeds iemand wakker maar het kon me niet meer schelen. Ik moest even wat doen. Zacht liep ik naar de kamer toe met de piano. Ik sloot de deur en ging zitten. Ik had zin om te zingen. Ik dacht even na en besloot het toen te proberen. Ik sloeg de eerste akkoorden van het lied aan en begon te zingen. Toen ik klaar was, moest ik eindelijk gapen. Hè hè. Eindelijk was ik een beetje moe. Ik sloot de klep van de piano en liep de kamer uit. 'Andy?' hoorde ik een stem vragen. 'Jezus.' zei ik van schrik en keek naar de persoon. 'Dat was prachtig.' zei Harry. 'Dank je.' zei ik en keek naar beneden. Als ik nog kon blozen, had ik het nu gedaan. 'Kon je ook niet slapen?' vroeg ik en ging voorzichtig naast hem op de bank zitten. Hij schudde zijn hoofd en ging onderuit liggen. 'Nu denk ik wel.' zei hij zacht en sloot zijn ogen. Twijfelend ging ik ook op de bank liggen. Harry draaide zich naar me toe en kwam dichterbij liggen. Ik glimlachte kleintjes en ging tegen hem aanliggen. Ik voelde zijn arm zacht over me heen vallen. Ik sloot mijn ogen en voelde me wegzakken.

'ANDY!' Met een gil werd ik wakker. 'Wat?' vroeg ik slaperig en wreef in mijn ogen. 'Hè hè ze is wakker.' Ik wilde rechtop gaan zitten maar werd tegengehouden door een arm. Ik draaide me om en keek naar de slapende Harry. 'Ow ja. Ik ben ik slaap gevallen op de bank.' mompelde ik en haalde voorzichtig zijn arm weg. Mai kwam naast me zitten en keek me met een grijns aan. 'Wat?' vroeg ik. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ze en wiebelde met haar wenkbrauwen. Ik grinnikte en knikte. 'Maar goed. Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik heb een date.' zei ze zacht met een big-smile op haar gezicht. 'Ow mijn god! Echt? Met wie?' vroeg ik en gaf haar een knuffel. 'Met Niall.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen