"Mam, wat eten we?"Roep ik hard als ik met Niall samen het huis in storm."Aah, Harry! Blijft Niall vandaag weer eten?'Zegt ze met een glimlach.Ik kijk even naar de blonde jongen achter me die gretig ja knikt. 'Ja!'zeg ik met een grijns en ga dan op de grond van ons hutje zitten. Moeder loopt naar ons toe en drukt een kom met dampende stampot in onze handen. Niall likt over zijn lippen en begint gretig te eten. Ik heb op een of andere manier niet zovee honger. Ik zet mijn kom neer en loop naar buiten. In de verte ligt het kasteel van Heer Payne en zijn zoon. Zij egoïstische, arrogante zoon. Ik spuug op de grond. Wat walg ik van die jongen. Een dan zijn vieze vriendjes. Heer Zayn, die het altijd op Niall moet hebben en Heer Louis, die maar niet ophoud te flirten met mijn zus notabene. Over de duivel gesproken. Over het veld zie ik haar aan komen lopen. Ze is mooi, daar is geen twijfel over mogelijk. 'Hejj, Eleanor!'Roep ik als ze dichtbij genoeg is. Ze lacht als ze me ziet.'Hejj Harry, kom even helpen!'Ik ren naar haar toe en neem een van de manden met graan van haar over. Ze beantwoord meteen mijn onuitgesproken vraag.'Die rotzak van een Heer Louis was er vandaag weer. Wat haat ik die jongen. Eerst heel het land een beetje lopen te vernielen en dan een beetje lopen flirten, bah.'Ik knik meelevend.'Hij ziet er niet uit ook nog. Die Heer Zayn trouwens ook niet.'Ik wil al wat sneller gaan lopen. Van dat meidengezeur heb ik veel te veel last.'Maar Heer Liam..'Ze zucht even dromerig.'Dat is me nog eens een stuk.'

Nou,de volgende alweer.
Al best veel abo's btw, thanx:D

Reageer (1)

  • Niallerslove

    Hahahaha oeeewh
    You're welcome, je verdient het :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen