Foto bij 010

Ik keek op toen iemand ineens mijn benen optilde. 'Hey.' zei ik toen ik Harry zag zitten met mijn benen op zijn schoot. 'Hoi. Lig je lekker?' vroeg hij grinnikend en legde zijn armen over mijn benen heen. Ik knikte en ging weer met mijn ogen dicht liggen. Meteen daarna riep de leraar dat we in ons bed moesten gaan liggen. Iedereen stond mopperend op. 'Morgen kunnen jullie zolang uitslapen en doen wat jullie willen. Maar om vier uur is iedereen op het strand.' zei hij en verdween naar de slaapkamer voor de leraren. Ik zuchtte en stond ook maar op.
Met onze tandenborstels in onze hand liepen Mai en ik de badkamer in. Ik haalde mijn make-up van mijn gezicht af en begon met mijn tanden te poetsen. Ik begon te zingen. Mai deed hetzelfde maar stikte half in haar tandpasta. Ik begon zo hard te lachen dat ik de helft van mijn tandpasta uitspuugde en om viel van het lachen. 'DAMES!' riep Mvr. White. 'Word rustig en ruim die troep op.' Ze draaide om en knalde de deur dicht. Met de slappe lach stonden we de vloer te dweilen. Toen we klaar waren, een half uur later, liepen we snel de slaapkamer in. Snel gingen we liggen toen we boos werden aangekeken door de leraar die in de deuropening stond. 'Truste.' 'Truste.' Ik trok de deken over me heen en sloot mijn ogen. Ik luisterde stil naar de hartslagen. Er waren nog maar vier mensen wakker. Ik ging rechtop zitten en keek om me heen. Ik, Mai, maar wie nog meer. Zo zacht mogelijk ging ik staan en keek naar alle mensen. 'Wat doe je?' vroeg ineens een stem. Harry nummer drie. 'Shut up. Ik probeer te slapen.' bromde Louis ineens. Nummer vier. Ik ging weer zitten en keek Harry aan. 'Ik keek wie er nog wakker waren.' zei ik zacht en trok de deken weer over me heen. 'Ow oke truste.' zei hij terug en sloot zijn ogen. Ik deed hetzelfde maar na een half uur, lag ik nog steeds te draaien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen