Al lachend komen we terug in het kasteel. We hebben een hele tijd door de velden van de boeren geraasd, terwijl we ze uitschelde. Geloof me het helpt tegen de verveling. “Jongens, dat was echt geweldig.” Zayn en Louis lachen. “Ik stap van mijn paard en kijk naar de poort of ik Jake zie staan. “Waar is die kluns?” zeg ik. Louis lacht. “Jake?” roep ik boos. De jongen komt het kasteel uit. “Sorry, Heer Liam.” Zegt hij verontschuldigend. “Ik wil mijn gewone kleren terug, en ik wil dat je mijn paard eens goed kamt.” Jake knikt en stapt terug naar binnen. “Eeumh Liam, wij gaan naar huis, eten.” Ik knik en de jongens stappen weg. Ik stap het kasteel in zeg goed avond tegen de bewakers. “Heer liam?” hoor ik Jake voorzichtig vragen. Ik zucht en draai me boos om. “Uw vader wil dat u komt eten.” Ik knik. “Liggen de kleren klaar?” “Ja heer.” Ik knik en stap verder richting mijn kamer. Snel kleed ik me om, en begeef ik me naar de eetzaal. “Goede avond Liam, hoe was je dag?” vraagt mijn vader met een lach. “Goede avond vader, het was een geweldige dag, het was prachtig weer.” Hij knikt. “Zijn de ridders nog iets van plan morgen?” vraagt hij na een tijdje. Ik kijk op en denk na. “Buiten een ronde in het bos om te controleren, niet nee.” Hij lacht. “Het volk klacht de laatste tijd veel.” Zegt hij. “Ze wetenj gewoon niet hoe goed ze het hier hebben.” Zeg ik. Mijn vader knikt “Vast wel.” De rest van het diner is het stil. Na het eten stap ik naar mijn kamer. “Jake?” “Ja heer?” “Ik wil nog een bad nemen voor ik ga slapen.” Jake knikt en neemt een emmer water om het bad te vullen. “Kan het sneller?” zeg ik bod. Verschrikt kijkt Jake op. “Aan dat tempo slaap ik morgen nog niet.”

Nieuw hoofdstukje. Veel plezier!

Reageer (1)

  • Niallerslove

    JEEEEJ je gaat verder:)
    Me loves this story :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen