Foto bij Love 32.

Hoofdstuk 32!

Btw, ik denk niet dat ik dit weekend kan schrijven, ik heb namelijk veel te doen :)

Bo P.O.V.

*Flashback *
Het regende nog steeds en we waren al 2 uur een twitcam aan het doen, toen Liam eindelijk zei : 'Dit was het dan, het was heel leuk om tegen jullie te praten maar we moeten nu eens stoppen! Byee iedereen!' en hij sloot de laptop af, ik ging op zijn schoot zitten 'Dus wat willen jullie doen?' vroeg Zayn 'Wel, het is nog te vroeg om te gaan slapen, dus zullen we een film kijken?' vroeg Josche 'Goed idee, maar ik ga aan mama vragen of we allemaal binnen mogen slapen want met die regen in een tentje vind ik niet zo leuk!' zei Laura en ze liep haar kamer uit. 'Waar is Laura haar dvd-collectie?' vroeg Louis 'Uhm, kijk maar eens in haar bureau, misschien liggen die daar.' zei ik, Louis liep naar haar bureau en begon die te doorzoeken. Ik hoorde Laura terug naar boven komen, ze deed de deur open 'We mogen binnen slapen, maar we moeten dan wel ... Louis wat ben je bezig?' vroeg ze 'Bo zei dat je dvd's hier lagen.' Laura deed 1 van de kastjes van haar bureau open en liet hem de dvd's zien. 'We moeten wel onze slaapzaken en koffers binnenhalen en we moeten op mijn kamer blijven.' zei Laura, we stonden allemaal op en liepen de trappen af, door de living en de keuken naar buiten waar het nog hard regende. We liepen allemaal zo snel mogelijk naar onze tenten en namen onze slaapzaken en koffers er uit en we liepen terug naar boven. 'Mag ik nu een film kiezen?' vroeg Louis 'Kies maar!' zei Laura. Iedereen legde zijn of haar slaapzak op de grond en zetten zijn of haar koffer op de gang voor Laura haar deur. 'We moeten wel stil zijn.' zei Laura 'Ik heb er een gevonden!' zei Louis en hij liet de film aan ons zien, 'Paranormal Activity 2' 'Uhm Laura, sinds wanneer heb jij zo een films?' vroeg Josche 'Mijn neef heeft die hier weer eens laten liggen, typisch.' zei Laura 'Gaan we die echt kijken?' vroeg ik, ja ik geef toe ik wordt snel bang van zo een films en blijkbaar had Liam dat gezien 'Hé je hoeft toch geen schrik te hebben, ik ben hier!' fluisterde hij in mijn oor. Ik kroop dichter in zijn armen terwijl Louis de film opzetten. De film was nog maar 10 minuten bezig en ik had mijn hoofd al verstopt in Liam z'n nek door de schrik. 'Bo zo erg is het niet hoor, kijk nu gewoon!' zei Harry. Ik besloot toch maar om op te kijken en even naar de film te kijken. Blijkbaar was ik toch niet de enige die schrik had, want Laura had zich ook in Niall z'n armen genesteld en Charlien had een kussen voor haar gezicht. Alleen Maïte en Josche waren echt naar de film aan het kijken en de jongens natuurlijk. Binnen een paar dagen was er het feestje voor Charlien, ze wordt dan 18. Josche en Louis zijn dat aan het plannen. Ik stelde onder de film voor om morgen te gaan shoppen voor kleren voor het 'dinertje' , ze hadden Charlien wijsgemaakt dat we voor haar verjaardag uit gingen eten. Ze vond dat een goed idee, we gingen ook eerst ergens eten en daarna het verrassingsfeestje, ze zal nog verschieten! Iedereen was het met mij akkoord morgen gingen we shoppen! De film was denk ik bijna afgelopen en Josche had blijkbaar ook schrik gekregen want ze was op Zayn z'n schoot gaan zitten en had hem stevig vast genomen. 'Louis nu heb ik er genoeg van zet die film af!' riep ik 'Ahh komaan Bo, het is bijna gedaan! Knuffel anders Liam nog maar wat!' zei hij 'Lou het is echt niet meer grappig die film is echt eng! En Laura zeg tegen je neef dat die z'n films terug moet meenemen!' zei ik, ze knikte. 5 minuten later was gelukkig de film eindelijk afgelopen 'Eindelijk!' , zei Josche 'Die was toch enger dan ik dacht!' 'Willen we nog een film kijken?' vroeg Harry 'Oke, maar zet maar geen enge film meer op, ik heb echt geen zin meer in dat geschreeuw.' zei Maïte, Harry ging dit keer dus Laura haar dvd-collectie zoeken, die in slaapgevallen was in Niall z'n armen. 'Hé Lou, Laura heeft Grease, zullen we die opzetten?' vroeg Harry, Louis knikte. Natuurlijk ze heeft ook Grease ik had niet anders gedacht. Harry zette de film op en ging terug langs Maïte zitten. Ik had de film al zoveel keer gezien dat ik mijn Iphone nam en begon wat tweets te lezen op twitter. Ook besloot ik om mijn profielfoto te veranderen naar eentje van Liam en mij. De foto was deze namiddag in het park genomen toen het hard begon te regenen, Maïte was zo lief geweest om een foto van ons twee te maken. Ik ging even naar Liam z'n profiel en ik zag dat hij zijn foto ook had veranderd in 1 van ons twee, ik vond het best leuk dat hij dat gedaan had. Misschien moest ik maar eens de eerste stap nemen en hem als mijn lief vragen, als hij het deze week niet doet doe ik het wel. Louis en Harry begon mee te zingen met de film, Laura werd wakker van hun gezang, dat had ik eigenlijk wel verwacht 'Ik sliep wel hoor moest dat nu echt?' vroeg ze en iedereen begon te lachen omdat ze het op zo een grappig toon zei.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen