Foto bij Love 31.

Hier is hoofdstuk 31! Misschien ga ik even een break nemen van dit verhaal omdat mijn inspiratie zo goed als op is, dan kan ik mij ook even storten op het nieuwe verhaal. Ik ben nog niet zo zeker dat ik een break ga nemen, misschien hé!

Harry P.O.V.

*Flashback *
Ja, natuurlijk haar ex! Ik besloot om toch maar vriendelijk te zijn 'Leuk je te ontmoeten Jack!' zei ik 'Wacht even, Harry Styles?' vroeg hij, Maïte en ik knikte. Maïte deed en stap opzij zodat hij zag dat de andere er ook bij waren. 'Welk leuk jullie allemaal te ontmoeten.', zei hij, 'Hoe gaat het met jou, Maïte?' 'Heel goed, maar als je nu misschien wilt weggaan, ik wil van een leuke namiddag genieten met mijn beste vrienden en mijn lief!' zei Maïte, Jack knikte 'Ik zie je dan nog wel eens!' zei hij voordat hij wegliep 'Eindelijk!' zei Maïte voordat hij weg was 'Hebben jullie nog zo van die leuke exen?' vroeg Liam 'Ja, Laura heeft er een hele boel!' zei Bo, Laura keek naar Bo met haar 'I'm gonna kill you' – blik zoals alleen zij dat kon. 'Ik wil wel geen van hen meer terug hé! De enige die ik nog wil is Niall!' zei ze en glimlachte naar hem, Josche begon te lachen 'Weet je dat ze ooit 7 keer met iemand gehad heeft!' zei Josche, Laura verborg haar gezicht in Niall zijn nek. Ik zag dat ze zich een beetje schaamde. Ze zaten daar wel weer eens schattig dus nam ik snel een foto van hen voordat iemand het doorhad. Ook zette ik de foto op twitter, ik zette er gewoon bij '@NiallOfficial and @mslaurawinterway are way too cute together!' Niemand had gemerkt dat ik de foto op twitter had gezet, later zouden ze het wel zien. 'Ik verveel me!' zei Charlien 'Gelukkig heb ik een bal meegenomen! Wie heeft er zin in voetbal?' vroeg Maïte. Iedereen stond op 'Jongens tegen meisjes?' vroeg Charlien 'Natuurlijk maar denk maar niet dat jullie gaan winnen!' zei Louis, de meisjes begonnen te lachen 'Jullie zullen het misschien niet denken hé! Maar Josche, Laura en ik hebben nog gevoetbald!' zei Bo. De meisjes hadden al 2 goals gemaakt en wij nog maar 1tje. Maïte kwam op mij afgelopen met de bal, ik tackelde haar perrongeluk en ze viel in mijn arm en ik viel achterover op het gras. We begonnen beide te lachen 'Ik heb je toch geen pijn gedaan hé?' vroeg ze 'Nee, waarom zou het ook!' 'Wel jij bent op je rug gevallen.' ik stelde haar gerust dat ze me geen pijn gedaan had. We hadden een uur gevoetbald toen het begon te regenen, we liepen allemaal snel naar de dichtstbijzijnde boom behalve Liam en Bo. Liam begon Bo rond te zwieren in de regen, ze waren helemaal doorregende toen ze naar ons toe kwamen. 'Zullen we niet beter terug naar Laura haar huis gaan?' vroeg Zayn, we knikte allemaal. Laura en Maïte ruimde snel alles op in de regende 'Oke, 3, 2, 1 rennen!' riep Josche, iedereen liep zo hard als hij/zij kon terug naar Laura haar huis. We waren allemaal doorregende toen we bij haar thuis aankwamen. 'Wat is er met jullie gebeurd?' vroeg de mama van Laura 'Wel, we waren in het park toen het begon te regenen!' zei Laura. 'Alle, ga jullie allemaal dan om de beurt maar wassen voordat jullie ziek worden!' zei ze. Laura haar mama liep naar de badkamer denk ik want ze kwam geen 5 minuten later terug met 10 handdoeken. Ze gooide naar ieder van ons ene. Laura ging eerst dan Josche, dan Louis, dan Zayn, dan Charlien, dan Maïte, dan Liam, dan Bo, dan Niall en ik ging als laatste. De meisjes besloten om hun haren zo te laten drogen. 'Zullen we een twitcam doen?' vroeg Liam 'Liam! Kijk naar mijn haar dat is nog steeds nat.' zei Bo 'Ah komaan, dat is sexy!' zei hij en Bo begon te blozen. 'Het is wel een leuk idee, doe maar!' zei Charlien. 'Wel niet in de woonkamer!' riep Cindy 'Ja mams, volg me allemaal maar!' zei Laura, we liepen allemaal de trappen op 'En nu de 2de deur rechts!' zei Laura, Liam deed die deur open, het was Laura's kamer. Het eerste wat me opviel was dat het een grote kamer was met zwart en wit. Laura nam haar laptop en gaf die aan Liam, ik ging langs Liam zitten op Laura haar bed. Hij statte de laptop op en ging onmiddellijk op twitter en tweete 'Twitcam with the lads and ...' Daarna startte hij een twitcam op 'Hallo iedereen!' zei hij. 'Hallo!' zei ik ook. Er kwamen al onmiddellijk reacties van wie is nog daar? En waar zijn jullie? 'Dus jullie vragen je misschien af waar we zijn, wel we zijn in Laura haar kamer!' zei ik, er kwamen nog meer reacties zoals zijn Laura en Niall nu samen? Of we is er eigenlijk allemaal samen? Ik keek richting Maïte en zag haar glimlachen 'Dus jullie kennen Maïte wel hé, het meisje op de foto in het zwembad, wel ze is mijn lief.' gelukkig kwamen er reacties zoals proficiat en 'I ship Marry!' ik moest meteen lachen toen ik die reactie zag. 'Is Maïte misschien daar? Vroeg iemand. 'Ja Maïte is ook hier en Josche, Charlien, Laura en Bo ook.' ze kwamen hallo zeggen en ze bleven ook zitten omdat de fans nog veel vragen stelde. De hele twitcam was eigenlijk vol met stiekeme kusjes en knuffels en handen vasthouden, behalve dan tussen Maïte en mij. De fans wisten er nu toch van dus het kon me niet zoveel schelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen