Foto bij 004

'Jullie moeten nu naar de slaapkamer gaan en uitvechten wie in welk bed gaat slapen. Daarna komen jullie weer terug hierheen. Daarna gaan we naar beneden en gaan we eten. En daarna komen we weer terug hierheen en gaan we jullie uitleggen wat we allemaal gaan doen de aankomende twee weken.' zei de leraar. Iedereen stormde meteen naar de enorme slaapkamer toe. Ik stond in de deuropening en zag dat ik het bed wat ik wilde nooit meer op tijd kon bereiken. Ik schatte de afstand en smeet mijn schoudertas op het bed. 'Daar slaap ik!' schreeuwde ik en stapte over alle bedden heen en liet me op het bed zakken. 'En mijn lieftallige vriendin slaapt hier.' zei ik en ging dwars over mijn bed en het bed ernaast liggen. 'Aaaaw. Wat lief!' hoorde ik Louis zeggen. 'Ik slaap hier!' gilde hij daarna en deed precies hetzelfde. Mai gooide haar spullen op het bed naast me en keek me dankbaar aan. Het waren de bedden precies in het midden van de kamer. De rest van de klas zocht ook een bed uit en iedereen legde zijn koffer erop. Naast mij lag Harry en daarnaast Liam en Zayn. Naast Mai lagen Niall en Louis. Ik zocht mijn mobiel en zette een liedje op. Ik begon op mijn bed te springen en mee te zingen. Mai deed precies hetzelfde en een tijdje later stonden ook de jongens te dansen en te zingen. 'Jullie zijn allemaal gek zeg ik je!' riep Katherine. Ze kon het weer niet hebben dat er is iemand anders omging met 1D. Jaloers kreng. Ik stopte de muziek en we liepen met zijn allen terug naar de kamer toe. 'Zullen we gaan eten?' vroeg Mai en wees naar de koelkast. 'FOOD!' riep Niall en rende naar de deur. 'WACHTEN!' bulderde de leraar en meteen stond hij stil. 'Maar ik heb honger.' zei hij met een piepstemmetje. 'Aaaaw.' zei Mai. 'Who cares?' Ik gaf haar een high-five en liep naar de koelkast. Niall keek ons woest aan waardoor ik in de lach schoot. Ik zag dat Harry zich ook niet in kon houden en al snel gleed er een traan van het lachen over zijn wang. Snel pakte ik een fles en ging met mijn rug naar de rest toe staan. Ik schonk een beker vol en grinnikte toen Mai een kots geluidje maakte. 'Heey dat doe ik toch ook niet bij jouw eten?' vroeg ik en keek haar quasi beledigd aan. Ze grijnsde en liep naar achteren. 'Waarom drink je dat altijd?' vroeg ineens een hese stem. Ik schrok en snel deed ik het dekseltje erop en het rietje erin. 'Uhm,' begon ik. Nu zou ik heel snel een smoes moeten bedenken. Voor extra tijd deed ik de fles terug in de koelkast. 'Ik ben voor heel veel dingen allergisch.' maakte ik ervan en pakte de beker van het aanrecht af. Ik draaide me om en keek recht in de ogen van Harry. Hij knikte. 'Wat drink je dan?' 'Bloed.' dacht ik. 'Het is een goedje van een aantal vitaminen en zulke zooitjes.' zei ik snel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen