Foto bij 002

Snel sprongen we de auto in en gooide mijn vader alles in de kofferbak. 'Let's go!' riep hij en reed er snel vandoor. Toen we op school aankwamen, keek iedereen met open mond naar de auto. Ja, hij was nogal groot. 'Dus,' begon mijn vader. 'Je gaat je gedragen. Zorg dat je die flessen in een koelkast kan zetten. Je leraar weet ervan. En doe alsjeblieft geen domme dingen en draag niet te uitdagende kleren.' Ik stapte uit en knalde de deur dicht. 'Woops, don't care.' zei ik en zwaaide naar mijn vader. 'Haak in.' zei Mai en stak haar arm uit. Met een grijns stak ik mijn arm erdoor en paradeerden we langs onze klasgenoten. 'Doe jullie koffers maar in de bergruimte dan kunnen we vertrekken. Jullie waren de laatste.' zei de Mnr. de Vos tegen ons. Snel deden we onze koffers erin en gingen zitten. De bus was mega dus er was nog genoeg plek over. 'Willen jullie de riemen vast maken?' vroeg de buschauffeur. 'NEE!' riep iedereen. 'Dan niet. We gaan vertrekken.' zei hij daarna. Iedereen begon te juichen toen we op weg waren. Na een half uurtje pakte ik mijn mobiel en ging ik met Mai muziek luisteren. We begonnen zachtjes mee te zingen wat uitliep op een enorme lachbui. 'Doe eens stil. We proberen te slapen!' werd er van achteren geroepen. Ik keek om me heen en zag dat wij de enige waren die nog wakker waren. 'Waarom slaapt iedereen?' vroeg ik aan Mai die het nu ook doorhad. 'Geen idee. Maar I don't care!' riep ze en stond op. Ik volgde haar voorbeeld en zette een liedje op waar we altijd op dansten. 'Let's dance.' zei ik en duwde een oortje in haar oor. We wachtten even en begonnen toen te dansen. Achterin hoorden we een paar mensen juichen dus besloten we daar dansend heen te lopen. Ondertussen kregen we de slappe lach en lagen we na vijf minuten op de grond te lachen. 'Wil iedereen wakker worden en opstaan. We arriveren over vijf minuten.' zei Mnr. de Vos door de microfoon heen en we schoten overeind. 'We zijn er!' gilden we tegelijk tot grote ergernis van een aantal leerlingen. Mai en ik zijn altijd al de luidruchtige geweest in onze klas. Maar sommigen vonden ons raar omdat ik nooit at maar alleen maar dronk en Mai rood haar had. But, who cares?!

Reageer (1)

  • BellaSwan99

    Okay dat die vriendin weet is leuk maar die leraar... dat is wel weird XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen