Foto bij Love 30.

Hier is hoofdstuk 30, sorry dat het zolang geduurd heeft! Normaal had ik dit gisteren gepost maar door omstandigheden heb ik gisteravond meer dan 2 uur in het ziekenhuis gezeten :(

Harry P.O.V.

*Flashback *
'Harry! Hazza wordt nu toch eens wakker!' Iemand was mijn naam aan het schreeuwen en mij wakker aan het schudden, ik zuchtte even. 'Ja ja, ik ben al wakker.' zei ik toen. 'Sorry hoor, maar het is tijd.' en ze gaf me een kusje op mijn wang. Ik stond op en schudde mijn hoofd heen en weer op mijn haar een beetje goed te krijgen. 'Heb je goed geslapen?' vroeg ik 'Nee!' antwoordde Maïte heel kort 'Oei waarom niet?' 'Had je me niet kunnen waarschuwen dat je snurkt?' ik begon te lachen, ik had dus blijkbaar deze nacht weer eens gesnurkt. 'Sorry.' zei ik, ik probeerde mijn lach in te houden. 'Als iemand anders nog slecht geslapen heeft deze nacht, slaap jij maar bij 1 van de jongens!' zei ze 'Ah komaan Maïte, voor die ene week dat we samen zijn.' 'Je weet toch dat we niet echt 'samen' zijn hé?' ik wist wel wat ze bedoelde, zoals liefjes. 'Wil je misschien mijn vriendin zijn? Ik weet dat dit niet echt romantisch is maar...' ik kon mijn zin niet afmaken want ze onderbrak mij 'Ja! Heel graag.' zei ze, ik gaf haar onmiddellijk een knuffel en natuurlijk een kus op haar lippen. De kus werd onderbroken door Louis zijn geschreeuw 'Wakker worden slaapkoppen!' riep hij. 'We zijn al wakker.' riep ik terug. Maïte en ik stonden op en liepen uit de tent. 'Goedemorgen!' zei ze tegen iedereen, ik knikte gewoon want ik was nog steeds heel moe. 'Heb je goed geslapen?' vroeg Josche 'Hij wel, ik niet!' zei Maïte 'Harry, wat heb je nu weer gedaan?' vroeg Liam 'Ik heb niks gedaan.' antwoordde ik 'Ja dat zal, snurken dat die doet niet normaal!' zei Maïte, Charlien begon meteen te lachen. 'Troost je, Maïte, wij hebben ook niet goed geslapen!' zei Niall 'Kon je je handen misschien niet thuis houden?' vroeg Louis 'Heel grappig Louis, er zaten muggen in onze tent, ik sta dus wel vol met muggenbeten hé.' zei Laura. Ik had eigenlijk medelijden met haar de muggen bleken alleen Laura gestoken te hebben en niet Niall. 'We zullen ons maar eens gaan aankleden zeker?' vroeg Bo 'Kunnen we niet eerst eten?' vroeg Niall 'Nee, we gaan ontbijten in het park!' zei Charlien. Maïte kroop terug onze tent in opzoek naar haar kleren. Ze vond een witte t-shirt, jeans en roze all stars. Ze deed ook haar mooie haren in een hoge dot. Ik betrapte me er zelf op dat ik naar haar bleef staren 'Is er iets?' vroeg ze 'Nee, je bent gewoon heel erg mooi!' ze begon te blozen toen ik dit zei. Zelf deed ik een grijze t-shirt, een jeans en witte all stars aan. Toen we klaar waren liepen we terug uit de tent. 'Kijk wat ik gevonden heb!' riep Niall en hij hield een roze met blauwe snapback in zijn handen. 'Van wie is die?' vroeg ik, Maïte antwoordde voor dat Niall dat kon 'Van Laura, die heeft ze van mij gekregen voor haar verjaardag.' Laura pakte de snapback af van Niall en zette die op, ze had haar haar gewoon los zodat je haar krullen kon zien. Ook droeg ze een blauw t-shirt, jeans, witte schoenen en ze had een hangertje van One Direction aan hetzelfde als Bo. Bo had ook en blauwe t-shirt aan, maar ze droeg een witte jeans en zwarte schoenen. 'Wat vind je van Bo haar haar?' vroeg Liam 'Mooi!' antwoordde Laura 'Heb ik gedaan!' zei Liam trots. Josche en Zayn kwamen ook uit de tent. Josche had een rokje, zwart topje en witte ballerina's aan. Charlien en Louis waren ook al uit de tent, Louis was de hele tijd met Charlien haar haar aan het spelen. Ze had haar zwarte krullen los hangen, Lou en Charlien waren best wel schattig samen. Charlien had een roze t-shirt, witte jeans en grijze all stars aan. 'Gaan we nu! Ik heb honger.' zei Niall 'Trek het je niet aan, hij is al de hele tijd aan het zeuren dat hij honger heeft.' zei Laura. Laura en Maïte liepen voorop, ze gingen ons wijzen waar het park was, ze droegen ook samen de picknickmand. Zo had ik wel even de tijd om met Niall te praten. 'Hoe gaat het nu tussen jullie?' vroeg hij 'Ik heb haar gevraagd als mijn vriendin en ze heeft ja gezegd.' antwoordde ik 'Proficiat!' zei hij 'En tussen jullie?' vroeg ik 'Heel goed, maar ik durf haar niet zo goed te vragen.' zei hij 'Gewoon doen, ik ben er zeker van dat ze ja zegt.' Hij glimlachte 'We zijn er!' riep Maïte. Voordat we konden eten kwamen waren er nog fans naar ons toe gekomen voor foto's. 'Wanneer ga je Rachel nu bellen?' vroeg Bo 'Nooit!' antwoordde Maïte 'Je moet haar gewoon bellen en op haar vragen antwoordden.' zei Bo 'Ik zal erover nadenken.' antwoordde ze toen. Gelukkig was Niall gestopt met zagen over dat hij honger had. 'Dit kan je niet menen!' hoorde ik Maïte fluisteren en ze keek recht voor zich uit naar een jongen met blonde haren, hij liep naar ons toe. Maïte stond op 'Heey Maïte, leuk om je nog eens te zien!' zei hij toen hij bij ons aankwam, Maïte knikte. 'Wie is dit?' vroeg hij. 'Jack, dit is Harry mijn lief, Harry, dit is Jack mijn ex.' zei Maïte op een stille toon.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen