Jepic 49
Oké geen 2 einde's. Sorrrieee. Maar ik heb een leuk idee voor het vervolg.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Ik wil even zeggen dat ik het helemaal eens ben met MsNiallHoran:)
1 decennium geleden<3
-that awkward moment dat je ziet dat je reactie echt onmenselijk lang was.. --'
1 decennium geledenomgooood ik was zooo blij toen ik zag dat ze een koppeltje waren,
1 decennium geledenmaar dan -idd- die cliffhanger--' (was het woord even kwijt,bedankt Noelle1D), crap! Doe maar lekker snel een deeltje 2 ! kan er al niet meer op wachten, en ik heb dit deel nog maar uit :p Nouja, ik zal hier maar niet zo'n super überlange tekst typen, wat dan- o, wacht dat is het waarschijnlijk al..Oo ochja, zolang het je maar duidelijk maakt dat je echt snel aan een deel 2 moet beginnen, is het voor mij allemaal 1 pot nat :p Dus eh, begin maar he juffrouwtje! en even goed als deze,want deze was echt OVER THE TOP,and FABULOUS! gewoonweg geweldig, maar na deze veel te lange reactie te lezen, zal die wel al gesnopen zijn zeker :p nouja, ik wou gewoon even laten weten dat deze JEDHEAD vind dat je echt een geweldig schrijfster bent, en zeker verder moet doen, en vergeet DEEL 2 niet, did I mention that already?Oo nouja, thanks voor dit superverhaal te schrijven, hopelijk komt er snel meer!
Wowie
1 decennium geledenCliffhanger why??
Jeeeeeeej c:
1 decennium geleden