Foto bij Het Ziekenhuis

vervolg van: ''EHBO?''

ff later waren ze in het ziekenhuis...... een zuster die achter de balie zat zag ze aankomen. en riep meteen : NOODGEVAAL!!!!!!!!!
en er kwamen meteen een paar mensen aan met een rijbedje. ze legde snel felicia er op en maakte dat ze wegkwamen. marleen, penny en huub volgde ze meteen......... marleen hield de dockters in.. ze hoorde felicia roepen.
felicia: wat gaan jullie doen??
dockter: we moeten je broek uit trekken om de wond te verzorgen..
felicia keek meteen naar huub.
felicia: HUUB!! als je het waagt om dan binnen te komen, IK MAAK JE KAPOT HE!!!!!
er kwam een zuster toe naar huub, marleen en penny.
zuster: horen jullie bij haar?
penny: ja.
zuster: jullie moeten vertellen wat er is gebeurt.
dus die 3 kwamen mee naar een kantoor daar zat een meneer.
meneer: wie van jullie gaat vertellen wat er is gebeurt??\
penny: nouhouou, onze vriendin betty was van haar fiets gevallen bij een meertje , en kwam met haar been op een scherpe steen terecht!.
penny knipoogde naar huub en marleen..
meneer: jullie mogen als ze klaar is naar haar toe, want ik hoorde dat ze zeer stabiel was...

dus een uurtje later gingen de 3 naar felicia toe... ze was t.v. aan het kijken.
marleen: alles goed?
felicia: zoo, die gaste zijn egt bruut joh!!!!!!!!!!!!! ze deeden mijn broek uit, zodat ik nog in mijn boxer zat!!! en ze gingen me prikken in mijn bovenbeen. en toen was ik knock out!!!! daarnaa gingen ze in mijn been vroeten om te zien of er nog dingetjes in mijn been zaten!!! soo egt he!!!
marleen: ze moeten wel......
de t.v. ging kraken.. een nieuwsman kwam er op te staan

nieuwslezer: nodig bericht!!!!! vannochtend om kwart over 8 was er een wonder gebeurt! een straatbende daagde een meisje uit.. en er was nog een meisje. en ze veranderde allebij in wolven!! ja u hoort het goed!. een dag eerder kwam er ook uit de w.c. een wolf gekropen die er precies als de grijze er uit zag.. een man heeft het gefilmt.
er kwam een nogal onscherp beeld van marleen felicia, en de straatbende. felicia en marleen veranderde in wolven..
nieuwsman: en we gaan het vergelijken met de wolf op het schoolplijn.
daar zagen ze toen felicia die uit het raam kroop met marleen..

huub: we zitten mooi in de problemen.
felicia: haal me uit dit kippenjurkje. en pak mijn gewone kleren daar. dan gaan we ontsnappen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen