Foto bij Hoofdstuk LXVII

Haha, ik bespeur een hevige lichte frustratie over het gebrek aan kusscènes. Ik denk dat dit hoofdstuk jullie wel zal bevallen. (bloos)


Misschien zou het gemakkelijker worden als hij probeerde zijn eigen woede te laten gaan.
      Hij zou het tenminste kunnen proberen.
      “Misschien.”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Butterflygirl

    Die laatste zin, is dat een perspectiefwisseling en doet percy dat,of is het nog steeds oliver die dat denkt?

    6 jaar geleden
    • Square

      Nee, ik gok dat dat gewoon Oliver was! Een onvermelde perspectiefwissel midden in een hoofdstuk is meestal niet zo'n goed plan. (krul)

      6 jaar geleden
  • Phlegethon

    oh...

    1 decennium geleden
  • Quanierkta

    lol Proefkonijn

    1 decennium geleden
  • Muze

    Dit is sneu! Nee, niet sneu, gemeen. Een echte rotstreek. Ik hing letterlijk aan je lippen zowat. EN het was zin na zin:ja, jaa, jaa, JAAAAA, nee?! What da fuck!

    Ik had echt zin om Percy te bespringen, handen rond zijn nek sluiten en hem eens goed schudden en dan met een trap onder zijn gat naar Olliver duwen. "En stop nu met je blind te gedragen en je gevoelens te verbergen in nette woorden en gewoon de living shit out of olliver zoenen!"

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Hallo, je zorgt alleen maar voor nog meer frustratie op deze manier.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen