Hoofdstuk LXV
Twee hoofdstukken in drie dagen! Ik hoop dat jullie nog niet van je stoel zijn gevallen van schrik, mensen. :'D
Het duurde nog behoorlijk lang voordat hij uiteindelijk ook naar bed ging; soms was het nou eenmaal nodig om een tijdje verward voor je uit te staren zodat je je gedachten op een rijtje kon zetten.
Niet dat dat lukte.
Het duurde nog behoorlijk lang voordat hij uiteindelijk ook naar bed ging; soms was het nou eenmaal nodig om een tijdje verward voor je uit te staren zodat je je gedachten op een rijtje kon zetten.
Niet dat dat lukte.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Wat een zak.
1 decennium geledenAls we allemaal samenleggen dan kunnen we een goeie beul inhuren. Ja, een beul. Een huurmoordenaar is te zacht, het moet een langzame en pijnlijke foltering worden. Niemand spreekt zo over Percy!
1 decennium geledenZe hadden moeten doen zoals in dat café, doen alsof ze een relatie hadden, dan zou Michael wel zijn afgedropen.
Arme Percy, hij is zo duidelijk verliefd maar zegt het niet omdat hij denkt dat Olliver niet op hem is en niet doorheeft dat zijn gedrag flirterig is. En Olliver is verliefd op Percy en denkt dat die dus geen interesse heeft.AAARGH!
Michael is gewoon jaloers dat Percy meer kans maakt bij Oliver dan hij. Mark my words.
1 decennium geledenIk haat Michael, echt een vreselijk vervelende zak.
1 decennium geledenmijn stoel licht op de grond van blijdschap
1 decennium geledenyhea twee hoofdstukken!