Foto bij Ontdekt?

vervolg van: ''vroege vogel''

dennis: whahahaha je was niet op school meissie!
john: ja drie les uren gemist.
marleen: wat doen jullie hier?!
dennis: we hebben pauze en we wilden wat te vreten halen bij de hoogvliet.
john: en toen kwamen we jou zomaar tegen.
er kwamen meer jongens aangelopen. van marleen's eigen klas en van de bovenbouw.
marleen voelde zich klein. ze begonnen haar te duwen en te schelden. iemand spoog in haar gezicht.
marleen: stoppen nu! anders krijgen jullie er spijt van!!
de jongens begonnen nog harder te lachen.
dennis: whahahahahaha wat kan zo stom grietje ons aan doen?!
marleens ogen begonnen te gloeien. haar hoektanden werden lang. langzaam veranderde ze in een wolf. ze ontbloot hevig haar tanden en kijkt iedereen woest aan.
john: WTF!!!!!
dennis: ZE IS EEN MUTANT!!
felicia: ze is niet als enige..
de jongens keken om. felicia veranderde ook in een wolf. ze ontbloot ook haar tanden.

marleen zag dat felicia naar haar knipoogde. dus dat was een teken. felicia rende. maar marleen rende haar achterna met de jongens op de voet gevolgd..
ze kwamen uit in een open plek bin het bos...
even later waren de jongens daar ook.. dus felicia begon met het gevecht.
3 jonens kwamen marleen haar kant op. ze was verstijfd van paniek. tot ze besefde dat ze een wolf was. en wolven KUNNEN ALLES!!!
dus marleen begon naar de jongens te grommen en te bijten. zo ging het dus ongeveer een minut of 2 door....
tot marleen een schel hoog gepiep hoorde. HET WAS FELICIA!
marleen keek haar kant op en zag dat felicia een mes in een van haar achterbenen had.. dat maakte felicia alleen nog maar bozer , en ging harder vechten. ze verwondde de jongens die dus zich gingen terug terekken. marleen had het zelfde met haar jongens.

toen alle jongens weg waren veranderde marleen weer terug in een mens.
ze rende naar felicia toe en trekte het mes uit haar been.. felicia veranderde ook weer terug in een mens..
felicia: oh, de pijn.............
marleen: kom hier!!!
felicia: NEE! IK KAN HEUS WEER STAAN HOOR!
ze probeerde het , maar ze viel telkens weer om..
felicia: oke, het lukt niet.
marleen trok haar jasje uit en wikkerlde het tot een bolletje. en drukte het tegen felicia's wond..
marleen: zal ik je naar huis dragen??
felicia: nee. er komt iemand al.
zo zaten ze daar een kwartier. maar hoorde toen gefladder.. het was een vleermuis.. ze hoorde ook geritsel in de struiken.. het was huub. en de vleermuis veranderde in penny..
marleen: felicia is gewond!!!!!
felicia: en het egste is. ........... de mensen weten nu wie we zijn, en wat we kunnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen