Foto bij Twee wolven bij een kindje

vervolg van: ''verleden''

marleen: WAT .. WAT VERSCHRIKKELIJK!
felicia: maar ik slenterde nog wat dagen door de stad. tot ik huub tegenkwam. zijn ouders zijn nogal rijk, dus hij wou dat ik onderkwam bij iemand van zijn huis.. en toen ontmoette ik penny. zij woonde daar, maar huub zijn ouders betaalde alles!!! het eten, de huur, de kleren, de meubels. dus ik werd goed ondergebracht...
marleen: nu ben ik wel nogal opgelucht.
felicia: maar jou ontmoette ik.. doordat ik eens een boek heb gejat .. het hette machishe dieren .. ik las wat en las.. dat er om de duizend jaar een jongen of een meisje woord geboren, die bij de geborte al de tribal ster heeft. en een krijgt er een met de jaren..... en we moesten elkaar opzoeken... maar er zit ook iemand achter ons aan. een man die experimenten met ons wilt doen.. en we kunnen die alleen samen verslaan!
marleen kijkt felicia ongelovig aan.
marleen: een man..? hij..wat..waarom?!
felicia: omdat we toch anders zijn dan de mensheid misschien?
marleen: IK WIL NORMAAL ZIJN!
felicia: hmpf, dat lukt je niet echt aardig.
marleen: . . .srry
felicia: hm?
marleen: dat ik naar je schreeuwde...
felicia: maak niet uit joh, kijk liever naar de maan.
de stralen bedekte de meiden zodat ze blinkend in bij het water zaten. felicia snoof.
felicia: hmmm heerlijk de maan, in de koude nacht.
marleen keek naar de maan en lachtte. felicia stond op.
felicia: heb je zin in een wolventripje?
marleen: en die man dan?
felicia: die vergeten we even, ik heb zin in wat lol!
marleen: *grijnst* okay. ik heb er wel zin in xD
ze veranderde allebij, fel blauwe en fel gelen wolvenogen kwamen tevoorschijn.
marleen begon te huilen en felicia zette er al snel een toon bij.
ze renden door de straten. ze sprongen in plassen en stoten vuilnisbakken om. ze hoorden mensen schreeuwen. door hun gevoelige oren konden ze mensen van straten verderop verstaan. er klonk geschreeuw vanuit een huisje. een kleine jongen van 4 jaar viel op de straat. de voordeur werd achter hem dichtgesmeten. het jongetje begon te huilen.
marleen: wat is daar gebeurd?
felicia: ze hebben hun kind de deur gewezen. pff wat triest.
marleen: wat zullen we doen?
felicia: troosten?
marleen: okay.
ze liepen naar het jongentje toe. marleen gaf een klein blafje en het jongentje keek verschrikt op.
jongen: hondjes?...?
felicia gaf een grommetje.
marleen: wat doe je?
felicia: we zijn toch duidenlijk wolven?!
marleen: ja.....maar kom nou xD hij is blijbaar 5 of jonger.
meneer: HAAL DIE WOLVEN BIJ DAT KIND WEG!
een vent kwam aangerent met een bezem in zijn handen. marleen sprong op hem af voordat hij kon slaan en beet in de bezem. ze rukte het uit de man zijn handen vandaan. en gat felicia een tik met haar snuit.
marleen: kom snel gaan!
felicia: ja..wacht!
marleen: ??
felicia rende snel nar het jongentje en gaf hem een lik op zijn wang. ze rende marleen voorbij die stilstond. maar snel rende ze weer naast felicia.
marleen: lief van je!
felicia: *grijnst*
marleen: maar nu moeten we echt stoppen, de mensen zitten achter ons aan. en ze zullen weer de politie bellen!!
felicia: okay...das geen goed nieuws.
marleen en felicia stuifden door de straten, ze hoorden het mensengejoel achter hun.
felicia en marleen rende snel een klein zijstraatje in.......
marleen schrok op
marleen: OH NEE!!!! ik ben vergeten om mijn moeder te vertellen dat ik weg ben!
felicia: nou, vertel haar dan dat je bij een vriendin slaapt, in dit geval ik!
dus marleen belde har moeder op en zij ook dat ze al alles had... haar moeder zij ja.... maar dat ze het ook ff eerder mocht melden!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen