'I thought we were friends.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • pienbikkel

    ik haat babies

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    My fucking gawd I LOVE YOU!!!!
    I love u for creating the most AMAZING story in tha entire WORLD!!
    :):):)

    1 decennium geleden
  • Aleida

    Ik vind dit verhaal echt geweldig (: Ik vind dat je heel mooi kan schrijven. En die humor is zo goed verwerkt in je verhaal. Het is echt de enige verhaal die ik gelezen heb op quizlet die me laat lachen achter de laptop. Ik zelf heb niet heel veel met one direction, ik wist eerst niet eens de namen van de bandleden. Door Quizlet nou helaas wel, nee grapje. Maar wat ik dus wou zeggen is dat ik in dit verhaal geen erg in heb dat het ook om One Direction gaat. Ik vind het in dit soort verhalen belangerijk dat de hoofdpersoon One Direction helemaal niet kent, nja, dat vind ik dan leuk om te lezen haha. Maar ik betrapte mezelf erop dat ik echt heel de dag wachtte tot jou een nieuw deeltje had gepost (: Ik hou namelijk niet van wachten, meestal pak ik een verhaal die al heel veel hoofdstukken heeft en dan lees ik hem en als ik hem leuk vind dan volg ik hem verder. Maarja, bedankt voor deze mooie story (: (flower)

    1 decennium geleden
  • MissZaynetta

    Hahaha , jou story is hilarisch! :D

    1 decennium geleden
  • ViolaMalik

    Wauww zo reageer ik ook op Babies! Het is niet haat, maar ik mag die rare wezentjes niet echt...
    Ik ben nu zo lief om je mijn laaange saaie verhaal te besparen
    Maar egt wr Baby Lux is egt cute!

    Dus verder???????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen