Foto bij Love 29.

Hier is hoofstuk 29 al! :)
Zouden jullie zo lief zijn om het nieuwe verhaal te checken, het is geschreven door mij en LouisxLiam! Slipped Away || One Direction

Maïte P.O.V.

*Flashback *
Bo, Laura, Charlien, Josche en ik waren in de tent gekropen om onze pyjama's aan te doen. Ik deed een roze topje aan en een pyjama short met paarse, roze en witte bollen. Ook deed ik mijn lichte roze slippers aan, ik deed de tent terug open en ging naar buiten. De jongens hadden ook al hun pyjama aangetrokken en de andere meisjes kwamen net uit de andere tenten. Laura had een wit topje aan met een geruite short en bruine slippers. Bo had ook een wit topje aan met geruite short en blauwe slippers. Josche had een wit t-shirt aan met Mickey Mouse op en een shortje met de britse vlag en lichte blauwe slippers. Charlien had een grijs t-shirt aan en een roze short en roze met gele slippers. 'Waar is Alexia heen?' vroeg Bo 'Laura haar mama heeft die naar binnen geroepen.' zei Liam 'Zei ze nog iets speciaals?' vroeg Laura 'Dat we stil moeten zijn en dan zei ze nog dat Alexia hier niet meer mocht komen.' zei Zayn, Laura deed een klein oeps geluidje. 'Willen jullie morgen wat gaan doen?' vroeg ik 'Wat kunnen we morgen gaan doen?' vroeg Harry 'Wel, er is hier een park in de beurt, we kunnen picknick maken en daar gaan picknicken en we kunnen daarna nog naar de bioscoop gaan.' zei Charlien 'We staan wel niet in voor de gevolgen van jullie fans!' zei Josche 'Van mij mogen ze allemaal weten bij wie we de hele week zitten.' zei Niall en hij gaf Laura een knuffel 'Niet te hard van stapel lopen hé! Je weet hoe onze fans soms kunnen zijn!' zei Liam, hij knikte. Het was ondertussen al donker geworden en ik begon even te rillen door de kou 'Heb je het koud?' vroeg Harry, ik knikte 'Kom hier!' hij gebaarde naar zijn schoot, ik ging op zijn schoot zitten en hij omarmde me, ik kreeg het al snel terug warm. 'Laura heb je misschien geen dekens binnen?' vroeg Charlien 'Uhm, normaal wel, Niall wil je even mee gaan voor te helpen dragen?' vroeg Laura, hij knikte en ze stonden beide op en liepen naar binnen. Louis nam zijn Iphone en vroeg aan Harry en Maïte: 'Vinden jullie het erg als ik een foto van jullie twee neem? Jullie zijn echt best schattig samen!' ik begon lichtjes te blozen, gelukkig zag je dit niet omdat het donker was. 'Doe maar!' zei Harry 'Mag ik die ook op twitter zetten?' ik keek even naar Harry, hij recht in mijn ogen. Ik knikte 'Ja dat mag je.' Harry glimlacht, we poseerde voor de foto. Louis typte iets in en liet het ons toen de foto zien met het bijschrift 'Look how cute @Harry_Styles and @MaïteBuyse are!' 'Je weet toch dat onze fans weer gaan beginnen hé?' vroeg Zayn 'Maakt mij allemaal niet uit.' zei ik, eigenlijk deed het me ook allemaal niets meer, ik was gelukkig en dat was wat telde! Laura en Niall kwamen terug met de dekens 'Hoeveel hebben jullie er gevonden?' vroeg Josche '5!' riep Niall en hij gooide een deken richting Harry en mij. 'Laura!' riep een stem, we keken allemaal richting het huis waar een raam openstond, ik kon vanaf hier niet zien wie het was maar aan de stem hoorde ik dat het Elise was. 'Ja?' zei Laura 'Er heeft iemand voor je gebeld!' zei Elise 'Wie dat?' vroeg Laura 'Rachel!' 'Wat moest die nu weer?' 'Weet ik niet, je moet haar morgen terug bellen zei ze.' 'Ja ja, als ik zin heb!' riep Laura nog en Elise deed de ramen weer dicht. 'Wie is Rachel?' vroeg Zayn 'Rachel is een grote fan van jullie en ze zegt altijd dat Harry haar lief is. Ze is een klein beetje gestoord!' antwoord Charlien 'Een klein beetje veel bedoel je!' zei Josche 'Ze zal die foto op twitter wel gezien hebben.' zei Louis 'Welke foto?' vroeg Niall 'Kijk maar op twitter!' zei Louis. Niall haalde zijn blackberry boven en zocht naar Louis zijn tweet op twitter, hij liet het aan Laura zien. 'Nu snap ik waarom ze belde!' , zei Laura, 'Btw, Maïte jij moet het haar maar uitleggen!' 'Als ik zin heb! Je weet hoe erg ik dat meisje haat.' en dat meende ik echt. Charlien was intussen in slaapgevallen in Louis zijn armen. 'Geef je gsm eens!' fluisterde ik tegen Harry, hij gaf het aan mij. Ik maakte een foto van Louis en Charlien 'Wil je die even op twitter zetten?' vroeg ik heel lief aan Harry, hij knikte. Hij zette de foto op twitter met het bijschrift '@Louis_Tomlinson and @CSimpson don't they look adorable?' Harry liet mij al de mentions zien wat ik had sinds die foto van ons twee op twitter was gezet. De meeste tweets van hun fans waren best wel lief 'Looks like they like you!' zei Harry, ik glimlachte naar hem. Hij ging ook even naar mijn profiel, mijn volgers was van 455 naar 643 gegaan. 'Wouw!' zei ik. 'Dat krijg je ervan als je met de boys van One Direction omgaat.' zei hij, ik glimlachte en gaf hem een kus op zijn lippen. Hij beëindigde de kus en tweete nog even iets naar de fans 'Having a good time!' hij stak zijn gsm terug weg. De andere waren ook foto's van elkaar aan het nemen. Laten we zeggen dat voor we gingen slapen iedereen wel een foto op twitter had gepost van elkaar!

Reageer (1)

  • SpecialMofo

    Ja mensen, zeker een kijkje nemen!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen