Foto bij Love 28.

Hier is hoofdstuk 28! Ik weet het niet goed met dit hoofdstuk maar ik hoop heel erg dat jullie het toch leuk vinden.

Zayn P.O.V.

*Flashback *
Ik was nu al 10 minuten bezig om die tent op te zetten en er was nog steeds geen begin. De meisjes hadden al lang de matrassen opgeblazen en Charlien had uiteindelijk toch toegegeven om Louis te helpen met de tent. 'Wij zijn klaar!' hoorde ik Charlien roepen en ik keek in hun richting, hun tent stond dus al op. 'Goed Louis dan mag je mij helpen!' riep Harry 'Ik denk er niet aan probeer het zelf maar.' zei hij. 'Komaan Laura help me nu even?' vroeg Niall, het was misschien al de 5de keer dat hij dat vroeg. Gelukkig gaf ze deze keer eindelijk toe en stond ze op en begon hem te helpen. 'Dankjewel!' zei hij en gaf haar een kus. Josche was mij al de hele tijd aan het uitlachen omdat het niet lukte. Ze stond op en liep naar mij toe 'Zal ik je toch maar even helpen?' vroeg ze, ik knikte en zei: 'Ja heel graag!' ze nam de handleiding en begon me te helpen, nog geen 5 minuten later stond onze tent ook op het was wel de laatste. Harry en Liam was het uiteindelijk toch gelukt om de tenten alleen op te zetten. 'Zal ik anders de pizza's ingaan zetten?' vroeg Laura 'Ik dacht dat je het nooit ging vragen!' zei Niall, Laura lachte en ze liep naar binnen. 'Zouden we een kampvuur mogen van haar ouders?' vroeg ik 'We kunnen het altijd vragen' zei Liam, Laura kwam al terug naar buiten 'Ik heb net 2 pizza's in de oven gezet!' riep ze vanaf de deur 'Hé Laura, de jongens vragen of we van jouw ouders een kampvuur mogen maken?' vroeg Bo 'Doe maar ze hebben gezegd geen festivalterrein maar we moeten toch licht hebben zeker!' zei Laura 'Waar ligt het hout?' vroeg Harry 'Heel achter in de tuin.' zei ze 'Ik help wel even' zei Liam, Harry en Liam liepen verder de tuin in opzoek naar het hout. 'Voor ik het vergeet, ik heb mijn gitaar bij!' zei Niall en hij stond op en ging zijn gitaar nemen. 'Dit doet me denken aan vroeger' zei Maïte 'Hoe dat?' vroeg ik uit nieuwsgierigheid. 'Zo begonnen we de zomervakantie altijd met heel de klas in iemand zijn tuin blijven slapen. Ik ga dat missen' zei Charlien 'Waarom? Jullie kunnen dat toch nog altijd doen' zei ik 'Ja maar dat gaat nooit meer hetzelfde zijn, we zijn afgestudeerd iedereen gaat nu zijn eigen weg. Ook wij 5' zei Bo, ik zag dat ze tranen in haar ogen had toen ze het zei. 'Waarom komen jullie niet mee op tour? Ik weet dat het heel vroeg is omdat te vragen maar ik zou Charlien geen 2 maanden kunnen missen en zo zijn jullie alle 5 toch samen!' zei Louis, ik had dit al eens voorgesteld aan Josche maar ze moest er toen over nadenken. 'Dat is heel lief hoor Louis, maar dat kunnen we niet doen, studeren betekend heel veel voor mij en ik denk voor de andere ook.' zei Maïte, dat antwoord had ik eigenlijk al verwacht 'En we kunnen nog altijd bellen, smsen, skypen en we zullen altijd proberen samen te komen om te gaan shoppen.' zei Josche. Niall was er ondertussen terug bij komen zitten met zijn gitaar en Laura was terug naar binnen gelopen om de pizza's te halen. Toen ze er mee terug kwam, kwamen Harry en Liam ook terug met de blokken hout. 'Zayn geef mij jouw aansteker eens!' zei Harry, ik nam mijn aansteker uit mijn jas en gaf die aan hem. 'Zayn, 1 ding, zorg niet dat mijn ouders zien dat je rookt want anders heb ik problemen!' zei Laura, ik knikte. Harry en Liam had het vuur aangekregen en gingen ook zitten. De 2 pizza's die Laura had meegebracht waren al weer bijna op 'Heb je nog pizza's?' vroeg Liam 'Tom heeft er 10 meegebracht, dus ja, er staan er nu nog 2 in die zullen wel bijna klaar zijn.' zei Laura 'Ik ga anders wel even kijken!' zei Bo 'Wacht ik ga met je mee.' zei Liam. Ze liepen samen naar binnen. 'Niall speel eens iets op je gitaar?' vroeg Charlien, hij knikte. Niall begon One Thing te spelen en iedereen zong mee. Bo en Liam kwamen ook al snel terug met de pizza's. We stopten met zingen en aten de nieuwe pizza's op. Niall wou terug beginnen te spelen op zijn gitaar toen Alexia, denk ik dat het was naar buiten kwam 'Lex, wat moet je?' riep Laura 'Mag ik er niet bij komen zitten?' vroeg ze 'Je weet wat mama gezegd heeft, nee dus!' zei Laura 'Laat haar er anders maar even bij komen zitten.' zei Maïte, Laura zuchtte en knikte 'Kom dan maar!' zei Laura. Alexia kwam vrolijk naar ons toegelopen en ze kwam langs mij zitten. 'Ik ga even mijn pyjama binnen halen.' zei Laura en ze stond op 'Wacht ik loop even mee.' riep Niall. Ze liepen samen naar binnen. 'Ik ga dadelijk ook even mijn pyjama aan doen.' zei Bo, Charlien knikte 'Ik ook!'. Harry ging langs Maïte zitten 'Moet ik echt een pyjama aandoen?' vroeg hij 'Anders kom je niet in de tent met mij!' zei Maïte, hij bleef er nog even over zagen maar uiteindelijk zei hij dan toch dat hij z'n pyjama zou aandoen. Laura en Niall kwamen terug naar buiten en iedereen besloot om zijn of haar pyjama aan te doen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen