Hier is hoofdstuk 17, misschien komt er vanavond nog een hoofdstuk, en anders dit weekend! xxx

Hoofdstuk 17.

Het was vrijdag en ik was extra vroeg opgestaan omdat vandaag de jongens zouden komen. Ik had de wekker gisteren om 5 uur gezet, en gelukkig bleef Feven slapen. Nu had ik dus mooi 2 uur de tijd om me klaar te maken, voordat Feven wakker zou worden. Ik deed mijn kast open en zag mijn kleren liggen. ‘Shit, ik heb niks om aan te trekken.’ mompelde ik. Ik haalde een paar leuke setjes uit mijn kast en legde ze op mijn bed neer. Vandaag moest ik er perfect uitzien. Dit was de dag dat ik de jongens eindelijk zou ontmoeten, en die dag moest perfect worden! Ik had nu ongeveer 7 setjes op mijn bed liggen en 4 voor me op de vloer. Ze paste namelijk niet allemaal op mijn bed. Een voor een trok ik de setjes voor de spiegel aan, en koos de mooiste uit. Ik koos toch maar voor het setje dat heel veel op die van Louis leek, dat vond ik wel grappig. Dat setje bestond uit een rode broek, witte schoenen en een wit t-shirt met blauwe strepen erop. Als Louis nou ook deze kleren aan zou trekken, zou dat toevallig zijn en ook nog eens heel grappig. Ik liep naar de badkamer en zag dat ik nog maar 1 uur had voordat Feven wakker zou worden. Ik deed het kastje open en pakte de krultang eruit. Ik had al golvend haar, maar om het nog krulleger te maken, krulde ik het soms. Alleen bij speciale gelegenheden, hetzelfde als stijlen, dat deed ik ook alleen maar bij speciale gelegenheden. Ik begon mijn haar te krullen en toen ik klaar was, was het alweer een half uur later. Ik legde de krultang terug en pakte mijn make-uptas. Ik gooide alles eruit en keek wat ik op zou doen. Ik wou er natuurlijk niet uitzien als een barbiepop, dus legde ik de foundation weg. Ik pakte de mascara, oogpotlood, blush, bruine oogschaduw en lipstick en bracht een naturel look aan. Tevreden legde ik de spullen weer terug en keek naar de klok. Ik zag dat het al 7 uur was en hoorde de wekker afgaan. ‘Ik ben weg.’ zei ik snel tegen Feven en liep naar beneden. Toen ik beneden was liep ik naar het winkeltje toe, en keek of hij al open was. Gelukkig was dat en ik liep naar binnen. ‘Eu, meneer.’ zei ik aarzelend tegen de werknemer. ‘Ja?’ zei hij en draaide zich om. Ik zag dat Matthew het was en gaf hem een kus. ‘Hoi.’ zei ik en geschokt keek hij me aan. ‘Ben jij al zo vroeg klaar? Waarom?’ ‘Ik moet nog snel iets kopen.’ reageerde ik en vroeg waar de wortels lagen. Daar was Louis namelijk dol op, en dan wist hij tenminste dat hij bij ons hoorde. Dat zal hij waarschijnlijk ook wel zien aan mijn kleren, maar dan heeft hij ook nog een klein cadeautje. ‘Hier links, en dan kijk je er meteen op.’ zei Matthew. ‘Oké, dank je wel.’ zei ik en gaf hem een kus op zijn wang. ‘Mooie look trouwens.’ riep Matthew nog naar me terwijl ik naar de wortels liep. Voor me lagen vele soorten wortels, en ik had besloten om die lange, grote wortels mee te nemen, en die kleine “Baby Carrots”. Want die luste ik ook, van die andere wist ik dat niet. Ik liep naar de kassa en betaalde de wortels. Rustig liep ik naar boven om mijn schoolspullen te pakken en had het gevoel dat dit een geweldige dag zou worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen