Foto bij Love 27.

En hier is hoofdstuk 27! :)

Bo P.O.V.

*Flashback *
Ik was net thuis terug aangekomen met mijn vespa toen Tom zijn auto parkeerde op de inrit. 'Hé ben jij nu al thuis?' riep hij aan de deur. 'Ik kom gewoon even mijn tent ophalen, 2 slaapzaken en 2 matrassen!' riep ik vanop zolder 'Waarom?' riep hij terug 'Ik blijf slapen bij Laura' 'Dat snap ik wel maar waarom heb je 2 slaapzaken en 2 matrassen nodig?' 'Kom mij liever even helpen met zoeken dan leg ik het je wel uit!' riep ik terug. Ik hoorde Tom de trappen opgelopen komen, mijn slaapzak, tent en matras had ik al gevonden nu die van Tom nog. 'Waar ligt jou slaapzak?' vroeg ik, Tom liep naar een doos in de hoek en haalde zijn slaapzak eruit. 'Krijg ik nu uitleg?' vroeg hij. 'De jongens zijn in België?' 'De jongens?' 'Ja Tom, Liam, Harry, Louis, Zayn en Niall!' hij knikte 'Nu snap ik waarom jij van alles 2 nodig hebt! En hoelang blijf je daar slapen?' vroeg hij 'Dat weet ik niet, wacht ik ga Laura even een berichtje sturen om te vragen hoelang de jongens blijven hoelang wij mogen blijven slapen!' Hopelijk lang 'Hier is mijn slaapzak en matras. Zeg tegen die Liam van je dat ik hem zo terug wil hebben!' ik knikte 'Dankjewel!' Laura had al een berichtje terug gestuurd 'En hoelang blijven ze?' vroeg hij 'Tot volgende week.' 'En jij?' 'Tot volgende week!' ik liep de trappen terug af naar mijn kamer om kleren voor een week te pakken 'Heb je misschien hulp nodig?' ik verschrok want ik had niemand mijn kamer in hoor komen 'Tom doe dat nooit meer!' hij begon te lachen en sorry te zeggen. 'Wil je mijn laptop onder gaan halen en mijn Ipod en haal ook even mijn make-up tasje op de badkamer!' 'Natuurlijk mevrouw!' zei hij, Tom liep naar beneden. Ik nam mijn koffer uit de kleerkast en begon die te vullen met mijn mooiste kleren, ik ging tenslotte een week verblijven bij One Direction. Het idee alleen al om 1 week met hun door te brengen was fantastisch. Ik verschrok mij weer maar dit keer was het door mijn gsm. '1 ongelezen bericht' stond erop, het was van Laura, 'Kun jij misschien 10 diepvries pizza's uithalen? Mama wilt dat we zelf voor ons eten zorgen de hele week' Tom kwam terug mijn kamer binnen en hij legde mijn laptop, Ipod en make-up tasje op mijn bed 'Heb je nog iets nodig?' vroeg hij 'Wil je misschien even naar de winkel gaan en 10 van die diepvries pizza's kopen? Laura haar mama wil dat we voor ons zelf zorgen de hele week!' hij knikte 'Ik ben zo terug!' riep hij nog voordat de deur dichtsloeg. Ik plooide mijn kleren op en stak alles in mijn koffer, ik zocht nog even mijn fotocamera en stak die er bij. Nog geen 5 minuten later was Tom al terug. 'Tom!' riep ik toen ik de deur hoorde opengaan 'Ja?' 'Wil je mij even naar Laura brengen en heb je 10 pizza's?' 'Ja is goed! Dan ontmoet ik die Liam ook eens!' riep hij terug. Snel nam ik mijn laptop, Ipod en make-up tasje nog van mijn bed en stak die in mijn koffer. 'Waar heb je die pizza's gedaan?' vroeg ik toen ik mij koffer van de trappen proberen te dragen 'Laat mij maar!', zei hij 'En in de auto.' ik knikte. Samen liepen we naar de auto, gelukkig woonde Laura maar 5 minuten van ons vandaan dus zolang was de autorit niet. 'Vertel eens een beetje over Liam?' vroeg Tom 'Hij is 18, en natuurlijk zanger bij One Direction en hij is heel lief en knap en ...' 'Ik snap het al, je bent verliefd hé?' ik knikte en Tom glimlachte naar me. Tom reed de oprit bij Laura op en nam mijn koffer uit de auto, ik pakte die over en liep naar de deur. Tom kwam achter mij aan mij de pizza's, ik belde aan. 'Ga iemand eens opendoen!' hoorde ik een stem roepen 'Ik ga wel!' de deur ging open, het was Josche 'Eindelijk Liam kan niet stoppen met zagen!' ik lachte 'Heey Tom!' zei ze. We liepen samen naar binnen 'Heey Tom!', riep Maïte 'Wat doe jij hier?' 'Ik kom de pizza's brengen.' zei Tom 'Bo je bent eindelijk terug!' zei Liam, ik gaf hem een knuffel 'Dit is mijn broer Tom!' zei ik 'Oudere broer.' zei Tom er nog bij. 'Tot volgende week dan zeker?' zei Tom 'Ja tot volgende week!' zei ik en gaf hem snel een knuffel 'Dag iedereen!' riep hij en hij liep naar de deur en deed die met een zwaai open en terug dicht. 'Laura, 1 ding maak van de tuin geen festivalterrein!' riep haar mama nog voordat we naar de tuin gingen 'Waar zijn jullie koffers?' vroeg Charlien 'Die hebben we al in de tuin gezet.' zei Zayn. 'Wie kan hier een tent opzetten?' vroeg ik. ik heb ooit wel een tent opgezet maar ik wist niet meer hoe het moest. Niemand zei iets, dit ging leuk worden! 'Zo moeilijk kan dat toch niet zijn!' zei Niall 'Oke dan mag jij die van ons opzetten!' zei Laura, hij zuchtte. 'Ik weet iets, de jongens zetten de tenten op en de meisjes blazen die matrassen op.' zei Josche. Ik had zo een voorgevoel dat de jongens hier veel plezier gingen meebeleven en dat wij veel gingen lachen. Gelukkig had ik mijn fotocamera meegenomen!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen