Foto bij hoofdstuk 2

kado's reacties ? Als je wilt (:

Ik werd wakker het was al 8 uur zo te zien van het licht.
Normaal slaap ik nooit zo lang maar door dat gezang van Katniss gisteren avond leek het dat alles van mijn lichaam verdoofd was.
Ik keek op de klok aan de muur shit ! het is nog 10 minuten voor ik moest gaan werken in de bakkerij.
Ik vloog uit bed kleden me zelf rap aan deed mijn haar in een losse vecht en ik liep snel naar de keuken.
Mevr. Everdeen stond in de keuken een lekker ontbijt te maken.
Mady moet je niks eten? zei mevr. Everdeen .
Nee hoor ik moet over 5 minuten in de bakkerij staan anders vermoord mevr Mellark mij nog.
haha ok lopen dan maar voor je aan stukken wordt gescheurt lachte mevr Everdeen.
Ik liep de keuken uit en ik kwam Katniss tegen in de gang.
Straks om 11 jagen is dat goed? vroeg Katniss.
Ik knikte en liep door naar de bakkerij het was gelukkig niet verlopen.
Ik kwam binnen en zag mevr Mellark staan zo zo je bent wel laat Madeline.
Ja ja mijn echte naam is Madeline Mady is mijn bij naam.
Ja sorry mevr Mellark ik had me overslapen het spijt me zo.
Alleez voor deze ene keer kom je er mee weg maar nu meteen ga je Peeta helpen met de broodjes zei mevr Mellark.
Ik liep naar de keuken en ik zag Peeta staan.
Hehe je hebt wel geluk als ik een second te laat ben wordt ik echt heel hard gestraft.
Dat is waar Peeta wordt al geslagen door zijn moeder als hij het kleinste dingetje fout doet Peeta is nooit hun perfecte zoon geweest voor zijn ouders ik vind het echt erg ik ben de enige die hij heeft en ik ben er ook altijd voor hem hij doet dat ook altijd voor mij zoals hij toen ik 10 jaar was mij aan deze baan heeft geholpen.
Ik vind dat gewoon niet eerlijk hoe je je ouders je behandelen zei ik.
Naja kan je niks aan doen mijn ouders vinden jouw een beter dochter en ik ben hun hond maar zei Peeta.
ik pakte Peeta vast en zei dat is niet waar misschien voor je ouders maar voor mij ben je wel iemand en ik geef veel om je echt waar.
dankje dat betekend veel voor me zei Peeta.
Straks weer de boete ik heb er geen zin in weer 2 onschuldige kinderen in de arena zei Peeta
Ja he ? ik vind dat echt niet kunnen! maar ik heb 1 ding daar ik mij altijd mee kapot lacht elk jaar gewoon zei ik.
Wat dan vroeg Peeta met een nieuwsgierige gezicht.
Wel je kent Effie tocht ? wel ik verzin elk jaar dat haar pruik een soort roze poedel is op haar hoofd zei ik lachend.
Peeta kreeg de slappe lach dat hij bijna op de grond gaat liggen van het lachen en ik moet lachen omdat hij zo grappig lacht.
Mijn humeur is helemaal veranderd door jouw poedel zei Peeta.
Dat was de bedoeling ja ik weet het ik ben gewoon de beste lachte ik.
Groot ego heb je weet je dat ? lachte Peeta.
inderdaad maar als ik de broodjes af heb mag ik dan gaan ik moet nog iets doen als je het niet erg vind ?vroeg ik.
Weetje wat ga nu maar ik zie dat je gehaast bent zei Peeta
dankjewel Peeta zei ik , ik gaf hem een knuffel en ik liep richting naar het bos.

Reageer (2)

  • PippinToek

    oke bedankt voor de tip (: zal ik aan denken want ik heb een probleem met spelling daarom is het misschien niet zo goed

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    ik snap er niks van maar dar komt omdat ik het verhaal nie ken..
    en misschien met je aanhelings tekens (") zetten als ze iets letterlijk zeggen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen