Foto bij Love 26.

Hier is hoofdstuk 26 ook al weer! :)

Liam P.O.V.

*Flashback *
'Jongens we zijn er bijna, in deze straat wonen we!' zei Elise, we reden een straat in met best wel mooie huizen. Elise was mee aan het zingen met een liedje van JLS, plots stopte ze. 'Is er iets?' vroeg ik 'Jongens jullie zullen pech hebben, die vespa met de Britse vlag op is van Bo, die rode is van Maïte, die bruine is van Josche en die rode met zwarte bollen is van Charlien' zei ze. 'Heeft Laura er ook ene?' vroeg Louis 'Dat doet er nu niet toe!' ,zei Liam , 'Onze heel verrassing valt in het water!' 'Kalm Liam! En ja Laura heeft er ook ene met allemaal kleurtjes!' zei Elise.'Hoe gaan we dit uitleggen?' vroeg ik 'Liam maak je geen zorgen! Gewoon verrassing zeggen!' zei Harry. 'Hier is het!' zei Elise terwijl ze de oprit opreed. Het was een heel modern huis. 'Wonen jullie hier al lang?' vroeg Zayn 'Nee, we zijn 2 jaar geleden nog verhuisd, vroeger woonden we een straat verder.' zei Elise 'Jullie hebben echt een mooi huis!' zei Harry 'Dank je wel!' zei Elise. Toen we uitstapte kwamen Laura en Niall ook aan. Laura had volgens mij de vespa's al zien staan. Ze stapte uit en vroeg: 'Wat doen we nu?' 'Gewoon verrassing zeggen!' zei Harry weer. We liepen naar de voordeur, Elise deed de deur open 'Jullie zijn ook eindelijk...' er kwam een meisje met krullen de trappen afgelopen 'OMG jullie zijn One...' ze kon haar zin niet afmaken want Laura liep meteen naar haar toe en ze deed snel een hand voor haar mond 'Zwijgen Lex!' fluisterde ze. 'Jongens dit is Alexia onze jongste zus en grote fan van jullie!' fluisterde Elise. 'Hallo!' zei ik. 'Wie is eigenlijk allemaal thuis?' vroeg Laura 'Bo, Josche, Maïte, Charlien en mama.' zei ze, Laura knikte. 'Waar zijn ze?' vroeg Elise 'Ze zitten in de woonkamer allemaal.' zei ze 'Bedankt! Wij gaan eerst binnen en dan komen jullie als ik een teken doe achter mijn rug!' zei Laura nog snel voor ze een deur open deed. 'Eindelijk jullie zijn terug!' hoorde we een stem zeggen 'Sorry mama!' zei Laura. Laura deed het teken al. We gingen ook naar binnen ze zaten allemaal met de rug naar ons toe. Harry ging naar Maïte toe en deed zijn handen voor haar ogen 'Guess who?' zei hij 'Dit meen je niet, Harry?' riep ze blij, Harry deed zijn handen weg en Maïte stond op en gaf hem een knuffel. 'Ik heb je echt heel hard gemist!' zei ze met de tranen in haar ogen van geluk denk ik. Bo kwam op mij afgelopen en gaf me een knuffel. 'Wat doen jullie hier?' vroeg ze 'Verrasing!' zei ik en gaf haar een kus op de mond. 'Geen gekus hier binnen!' riep een vrouw met krullen, ik denk dat het Laura haar mama was 'Sorry mevrouw Winterway!' zei ik snel. Josche en Zayn stonden nu al 5 minuten te knuffelen, ze bleef maar herhalen: 'Ik kan het niet geloven!'. En Louis die gaf net Charlien een kus op haar wang, ze begon te blozen door de kus. 'Uhm, mams mogen de jongens misschien blijven logeren in de logeerkamer boven?' vroeg Elise heel voorzichtig 'Elise, er komen geen 5 jongens onder mijn dak logeren en zeker niet als daar nog 1 jongen bij is die iets voor 1 van mijn dochters voelt!' zei mevrouw Winterway. 'Ik heb een idee!' , zei Laura, 'Als ze niet onder ons dak mogen slapen, waarom niet achter in de tuin, Bo, Josche, Maïte, Charlien en ik hebben toch tenten en slaapzakken!' 'Als jullie zelf de tenten opzetten en voor alles zelf zorgen dan heb ik er geen problemen mee.' zei mevrouw Winterway. 'Dank je wel!' zei we alle 5 te samen. 'Mama, mag ik dan ook achter in de tuin slapen?' vroeg Alexia 'Nee Lex, je bent 2 jaar jonger!' zei ze streng. 'Maar mams!' 'Nee Lex en ga nu maar naar je kamer!' zei ze. Alexia liep snel de woonkamer uit en de trappen op. 'Wij gaan dan even naar huis op dit tenten op te halen.' zei Maïte 'Oh, btw, leuk vespa's!' zei Louis 'Dank je wel!' zei Josche. Elise liet de meisjes uit en toen hoorde we de vespa's weg rijden. 'Kijk maar wat tv of zoiets.' zei Elise 'Niall wil jij mij even met die tent helpen op de zolder?' vroeg Laura 'Niks van, jullie gaan niet met z'n tweeën alleen naar de zolder!' ,zei Mevrouw Winterway , 'Elise haalt die tent wel van de zolder.' 'Waarom ik heb hier toch niets mee te maken!' zei Elise 'Doe het gewoon even!' zei Mevrouw Winterway. We gingen in de zetel zitten en Laura zette de tv op. Toen bedacht ik me iets we hadden ons nog niet voorgesteld aan de moeder van Laura 'Oh mevrouw Winterway, ik ben Liam, en dit zijn Harry, Louis, Zayn en Niall, die zul je wel al een beetje kennen.' zei ik 'Ja Laura kan niet zwijgen over hem.' ,zei Mevrouw Winterway , 'En noem me geen mevrouw Winterway maar Cindy!' we knikte en Laura begon te blozen, Niall gaf haar snel een knuffel. 'Eigenlijk zijn die twee wel schattig!' zei Cindy, nu begon Niall ook te blozen. 'Oh Laura, het schijnt dat jij ook een vespa hebt' zei Louis 'Ja hij staat in de garage!' 'Mag ik hem zien?' vroeg Louis en Laura begon te lachen 'Natuurlijk!'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen