Foto bij 033 Mexx Smith

Elllooo
Na zo'n beetje de hele middag met m'n ogen dicht naar muziek heb liggen luisteren, kan ik wel weer aardig zien. De koppijn is ook minder en dus lukt het me aardig goed om iets fatsoenlijks te typen :).
En omdat ik jullie echt verschrikkelijk lief vind en vandaag echt mega veel reacties kreeg, krijgen jullie dus toch nog een extra deeltje erbij :).
Morgen zit ik wel tot half 5 op school... Dus pas morgenavond komt denk ik nog een deeltje ;).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Choices

    Heb je de echte naam van Akkie uit "Achtste groepers huilen" niet gebruikt? Want in het echt heet Akkie ook Hanna Overbeek. (;
    En is Niels dan misschien Nils Verkooijen? ^.^
    Ik ben een beetje obsessed door die film, sorry!
    Maar je schrijft heel mooi! ;D

    1 decennium geleden
  • kaaskopx

    zoomooi!
    x

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    okeee....ten eerste...dat was heeeuuuuuul eng...hoezo was jij ingelogt als mij...en ik ook...en toen f5 en toen...waaaaah toen was het weer normaal...appaart...maarja, aaaahw het is zooo'n lief verhaal..ik zat net met een bigsmile op m'n face..maar dat kan ook door onze gesprekken komen wahaaa.hoe dan ook...wat klinkt dat stom eigenlijk...hoe dan ook....hoe dan ook..noujaaa...
    hoe dan ook of is het aan elkaar....hoedanook...neee haha dat is lelijk
    maaar...hoe dan ook: please snel verderrrr (flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • OrangeRose

    ik moet gelijk denken aan 8ste groepers huilen niet...
    xxsnelverderxx

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Awh <3.
    Harry is zo lieef.'

    Snelverder<3.xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen