Foto bij Verleden

vervolg van: ''mensen problemen''

marleen pakte snel haar fiets en racete felicia achterna............
ze gingen rechtstreeks naar het meertje toe.
felicia was er al een tijdje toen marleen er kwam...
ze zat te huilen...
marleen: wie heb je gedood??
felicia: een fbi agent
marleen: warom?
felicia: IK SCHROK ME GVD WILD TOEN HIJ ME GREEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marleen: je zij ook dat het alweer gebeurde .
felicia: oke, het begon allemaal op een gewone dag .. mijn familie was lekker in het huisje waar we woonde aan het eten. tot mijn moeder zij: lieverds, ik moet jullie iets vertellen...... WE ZIJN OVER EEN PAAR MAANDJES MET Z'N 4TJES!
ik was superblij. maar mijn vader schreeuwde dat hij zovaak heeft gezecht dat hij dit niet wou!
hij begon alles om te schoppen en maakte alles stuk.... mij heeft hij me naar de kelder gebracht. en kom op zeg!!!! ik was pas 11!! natuurlijk was ik blij met een zusje! en ik moest heel lang horen hoe mijn vader, mijn moeder martelde.... door een raampje van de kelder scheen de maan naar binnen... ik deed het kleine raampje open en toen.... kreeg ik heel veel pijn. aan mijn arm. en door de maan, kwam de tribal ster er op te staan... ik begon te huilen als een wolf en veranderde er ook in een. ik brak de deur open en ik snelde naar de keuken. ik zag mijn vader tegenover mijn moeder staan. ze had een mes in haar hart.... ik werd er zo boos over dat ik mijn vader dood heb gebeten..

Reageer (2)

  • OnePiecex

    Acchh... stomme rot vader :(

    1 decennium geleden
  • Pia

    verdeeer. =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen