Foto bij Mensen Problemen

vervolg van: ''wolven trekjes''

marleen: FELIES!!!
felicia was alleen aan het huilen.
marleen pakte haar beet en trok haar mee naar de meidenplee...
marleen: wat is er gebeurd??? warom huil je?
felicia: het, het... h-h-h-et ... ik heb h-h-h het allweer -ggg---ggedaan. snefte ze
marleen: wat heb je gedaan?
felicia: iemand gedood
er kwam iemand de meiden wc binnen en felicia trok zich snel trug in een wc hokje. het meisje keek erg verbaast toen ze druppels bloed op de grond zag liggen.
marleen: van felicia's nagels..*dacht ze*
het meisje trok een vies gezicht keek marleen nog raar aan en vertrok uit de wc.
marleen: kom felicia, was je handen we moeten snel gaan want ze is vast een leraar halen!
felicia kwam langzaam de wc uit. marleen trok haar naar de was bak, doet de kraan open en trok felicia's hand erin.
felicia:....
marleen: kom we gaan zoals bij iedereen door het wc raampje!
marleen probeerde de veroeste raam open te trekken. wat neit erg lukte. ineens voelde iets harigs aan haar dij. het is felicia. ze trok met haar wolvenkaak de raam open en sprong er doorheen. marleen keek met open mond.
marleen: door de emotie dat ze nog heeft kan ze natuurlijk nog veranderen....ik niet. nou ja nog niet denk ik.
ze klom ook de raam uit en vluchtte naar het plein waar een paar kinderen aan het gillen waren.
jongetje: aaagghh er rende een wolf over het plein heen!!!
meisje: ik ga naar de schoolhoofd!
marleen wilde het meisje tegenhouden maar die begon hard te krijsen, dus ze liet haar maar los.
marleen: nee hea, nog meer problemen, de schoolhoofd kan de politie waarschuwen om een wolf af te schieten!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen