Foto bij Wolven Trekjes

vervolg van: ''haar eerste keer''

die dag ernaa
?: DIT IS NIET TE GELOVEN!
miss abc: wat is er meneer alrong?
arlong: ik krijg een melding binnen...er is nog een kracht geopend. nu zijn het er drie!
ze zijn er alle drie!
miss abc: dan zijn ze compleet.
arlong: pak mijn spullen, de zoektocht kan beginnen.... mwhahahahha

RRRIINNNGGGG de schoolbel ging, marleen rende naar binnen en zocht haar klas op. toen ze er was zag ze felicia niet. marleen ging maar alleen bij het raam zitten en keek naar buiten.
marleen: waar zou ze zijn?
marleen stopte maar met dromen toen de leraarhaar strak aankeek.
leraar: kan je mij deze soms uitleggen?
marleen:....
gelukkig ging de bel daarna gelijk, marleen zoefde weg. maar in de gang werd ze beetgepakt door dennis.
dennis: altijd weer jij hea? domme trien.
er kwamen meer kinderen van haar klas eromheen staan.
marleen: waarom moeten jullie altijd mij hebben?
dennis: jij bent de zwakste *grijns*
zonder dat marleen er erg in had onbloot ze haar tanden en begon te grommen. de kinder zette een stap naar achteren. marleen deed snel haar hand op haar mond en schrok zich wild. marleen rukte zich los en rende door de gang.
marleen: waar is felicia toch?!

het was 8.56. felicia schrok wakker!!
felicia: ***!!ik ben te laat!!!!!!!!1
zonder te eten ging pakte ze haar spullen in en zoefde naar school, maar ze kortte de weg af door een kleine binnenstraat te rennen. eenmaal in het donkere straatje werd ze beetgepakt. een man met een pistol en een helm op zij: meisje, je moet nu met mij meekomen, ik weet wie je bent en wat je kan !!!!!!!!!!!
felicia schrok haar te pletter. ze raakte in paniek en rukte haar los. ze begon als een gek te grommen. ze veranderde weer in een wolf. .. ze begon de fbi agent te bijten en te krabben met haar nagels.. uitendelijk beet ze hem in zijn nek. en toen was ie dood.
felicia veranderde weer terug. ze dacht : nee, wat heb ik gedaan!!!! dit is de 2e keer!
maar ze rende weer het straatje uit. huilend...... haar mascara liep weer uit..
eindelijk kwam ze op school .. ze zag marleen rennen....

Reageer (2)

  • OnePiecex

    Veaaaat !!

    1 decennium geleden
  • Pia

    coool.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen