Foto bij Love 25.

Hier is hoofdstuk 25!
Btw, ik heb nog een mooi verhaal gevonden zeker een aanrader voor wie tijd heeft, lees dit zeker eens! in love with someone in a wheelchair || One Direction

Elise Winterway P.O.V.

*Flashback *
'Elise sta op! Komaan ik heb net een bericht gekregen dat ze binnen 1 uurtje landen!' zei Laura, ze stond aan mijn bed te roepen. 'Ga weg Laura, ik wil slapen!' riep ik. Ik draaide me terug om in mijn bed en ik hoorde voetstappen uit mijn kamer gaan en de deur dicht doen. Nog geen minuut later werd de deur weer terug opengegooid 'Ga je nu opstaan of niet?' riep Laura 'Nee!' riep ik. 'Dan heb je het zelf gezocht!' zei ze, en ze gooide ijskoud water over mij heen 'Laura!' riep ik, ze begon heel hard te lachen, ik stond toch maar op en liep naar de badkamer die op slot was, ik klopte 'Ik ben bezig!' riep Alexia 'Lex, doe die deur nu open!' ze luisterde gelukkig, ze deed de deur open en begon hard te lachen 'Laat me raden, Laura?' ik knikte 'Ga maar ik wacht wel even.' zei Alexia toen ze de badkamer uit liep. Ik nam een handdoek en begon me af te drogen, snel droogde ik mijn haar en nam mijn kleren van gisteren en trok die aan. 'Laura, waar is de stijltang?' riep ik door de gang 'Weet ik niet!' schreeuwde ze terug, dan maar met krullen naar buiten, dacht ik. Ik liep de badkamer uit en de trappen af 'Ben je nu eindelijk klaar?' vroeg Laura 'Beetje kalm hé, ik ben nog altijd 2 jaar ouder!' 'Mams, we zijn straks terug hé!' riep Laura, samen liepen we naar buiten naar onze auto's. Ik nam mijn auto, een volkswagen golf die ik voor mijn 18de verjaardag had gekregen 2 jaar geleden. Laura nam ook haar eigen auto een volkswagen beetle die ze ook voor haar 18de verjaardag had gekregen. 'We moeten toch naar Zaventem hé?' vroeg ik, Laura knikte. Leuk 1 uur rijden voor jongens die ik niet echt kende. Gelukkig had ik mijn cd van JLS mee! Laura en Alexia zijn fan van One Direction maar ik ben altijd voor JLS geweest en dat zullen ze nooit kunnen veranderen. De tijd ging gelukkig snel voorbij in de auto met de cd op, Laura reed voor mij de parking op in Zaventem. We parkeerde snel want we waren toch al een beetje aan de late kant. 'Je weet toch waar we moeten zijn hé?' vroeg ik toen ik uitstapte. 'Uhm, nee, maar ik zal Niall even bellen!' ze nam haar gsm uit haar tasje en belde Niall 'Heey, waar zijn jullie?' vroeg ze, ik hoorde iemand aan de andere kant van de lijn iets vertellen 'Oke dan komen we nu naar jullie toe, tot dadelijk!' zei ze. 'En waar moeten we heen?' vroeg ik 'Ze zijn hun koffers aan het ophalen, Niall zegt dat we gewoon aan de ingang moeten wachten.' zei Laura, ik knikte, we liepen naar de ingang. Van ver zag ik 5 jongens staan, eentje met blond haar, dat moest Niall wel zijn want Laura kon geen 5 minuten zwijgen over hem. Eentje met bruine krullen, nog 2 met bruin haar en eentje met zwart haar. 'Laura!' riep de blonde, Laura liep snel naam hem toe. De blond jongen pakte haar op en draaide haar in het rond, hij zette haar neer en gaf haar een kus op de mond. Ik kwam dichterbij en Laura stelde me voor 'Jongens, dit is mijn zus Elise, Elise, dit zijn Niall, Harry, Liam, Louis en Zayn!' Ik denk dat de jongens een beetje verbaast waren dat ik hun namen niet wist. 'Leuk jullie te ontmoeten!' zei ik. 'Je hebt toch je mond gehouden, hé Laura?' vroeg de jongen met de krullen, Harry dacht ik dat het was. 'Ik heb mijn mond gehouden geloof me maar!' zei ze. 'Gaan we vertrekken, anders maakt mama zich weer zorgen' stelde ik voor, Laura knikte. 'Zijn jullie alle twee met de auto?' vroeg Louis, we knikten. 'Dan stel ik voor dat Harry, Louis, Zayn en ik bij Elise in de auto gaan en dan laten we dat koppeltje alleen!' zei Liam. Meent die dat nu echt, moet ik met die 4 jongens in de auto, ik ken ze niet eens. 'Is goed!' zei Laura, ze wist dat ik het niet fijn ging vinden met die 4 jongens in de auto en toch zei ze dat het goed was, dit ging ze nog terug krijgen zeker na deze morgen. We liepen allemaal naar de auto. Iedereen stapte in, ik startte de auto en merkte dat mijn cd van JLS nog steeds in de cd-spelers stak 'Ben je een JLS fan?' vroeg Zayn 'Uhm, ja!' zei ik. 'Leuk!' zei Zayn. Louis, Zayn en Harry zaten achteraan en Liam zat langs mij. De jongens op de achterbank waren over vanalles en nog wat aan het praten. 'Je vind het niet leuk dat wij bij jou in de auto zitten hé?' vroeg Liam 'Ik ken jullie niet dus niet echt.' 'Ik begrijp het wel, maar Niall heeft Laura heel erg gemist en ik denk dat hij even met haar alleen wou zijn.' zei Liam 'Dat begrijp ik ook wel en Laura kon niet stoppen met over hem te praten! Ik werd er zot van!' Liam moest lachen door wat ik zei. 'Waar gaan jullie eigenlijk slapen?' vroeg ik 'Weet ik nog niet, hebben jullie geen logeerkamer?' 'Jawel, maar ik weet niet of dat mag, mijn moeder zal niet zo heel blij zijn met allemaal jongens in huis van, 18, 19, 20 samen met 3 meisjes van 16, 18, 20!' Hij moest weer lachen 'Dat begrijp ik wel!' zei hij 'Maar ik kan het altijd vragen.' Liam viel best wel mee, als we thuis kwamen ging ik het wel even vragen aan mijn moeder, misschien mocht het wel!

Reageer (1)

  • LoLiHaNiZa

    snel verder ! :) & bedankt voor de reclame ;) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen