Foto bij Haar Eerste Keer

vervolg van: ''huub en penny''

terwijl marleen aan het huilen was van de pijn, droogde ze het bloed op. maar het heelde heel snel !!!! want zodra ze het bloed er af geveegd had, kon ze haar ogen niet geloven!!!!!!!!!!!! HET HUID ZAT ER WEER AAN!EN NOG ERGER!!!!!!!! DE TATTO OOK!!!! marleen schrok zich kapot joh!!!!!!! ze moest felicia spreken...
marleen ging naar het plekje toe waar ze felicia ontmoet heeft. naar het meertje.
maar ze was er niet...
een half uur had ze wel gewacht..... tot ze wat geritsel in de struiken hoorde.
marleen hoorde meerdere voetstappen.

er kwam een meisje uit, bleekwit was ze en zij had ook scherpe hoektanden uitstekend van haar mondhoeken. ze had donkerblond haar en 2 groenblauwe ogen. en het leek wel of ze een rode gloed in haar ogen had.. toen ze marleen zag sprong ze weer snel in de struiken.. en marleen hoorde haar fluisteren: huub, felic... er is iemand bij het meertje.!!!!!!!
felicia fluisterde terug : nou laat eens kijken...

marleen zag een helderblauw oog uit een van de struik glimmen. dat was felicia natuurlijk... dus zij kwam uit de struik en zij: zo dus je bent hier tog uit gekomen.???????
marleen: nou, ehhh.. felicia liet haar niet uitspreken.
felcia: wil je je innerlijke krachten leren>?????
marleen: heb ik een keuze?
felicia : nee.. en trauwens , dat ding wat je daarnet zag, dat is mijn vriendin penny. nu kwam penny uit de struik
felicia: en die brilkop is huub.
nu kwam ook een nerdy jongen uit de struiken. hij zag er normaal uit..
het was avond geworden, de zon ging bijna onder.
marleen: waarom moeten we wachten tot het nacht word?
felicia: dan kunnen we veranderen wanneer we maar willen.
penny: transformeren.. zei penny geheimzinnig
huub: ik zit tussen drie gekken..
felicia: JIJ HOUD JE MOND NORMALE
huub:..
de maan scheen al hoog tussen de bomen. huub was in slaap gevallen. penny poorde een paar keer op zijn buik. hij werd wakker.
penny: het is tijd oen!
felicia: ben je er klaar voor?
marleen: *knikt*
felicia legde haar rechterhand op haar linkerarm. waar het tegen stond. het begon te gloeien.
felcia: jij moet dit ook doen marleen.
marleen deed wat ze gevraagd werd. en het begon ook te gloeien.felicia transformeerde al snel. een prachtige grijstintige wolf kwam tevoorschijn met heldere blauwe ogen als de nacht. ze ging zitten en wachtte op marleen. waar het nog lang mee duurde.
marleen:.je..je bent een wolf..!
felicia: nu jij nog.
al snel nadat ze dat zei veranderde marleen ook. spierwitte vacht kwam tevoorschijn. dat blonk in de duistere nacht. twee oren met een zwarte rand. en dezelfe gele ogen dat vuurde, ze besefde het nog maar kort. ze is een wolf geworden.
marleen knipperde met haar ogen.... en deed ze toen dicht.
marleen: felicia, is het al voorbij. het is mega eng
felicia: ja, doe je ogen open..
marleen deed haar ogen open. ze zag felicia als wolf voor haar neus.. maar ze merkte op dat ze dichterbij de grond stond dan verwacht. ze zag 4 harige witte poten onder haar uitsteken...
marleen: ben ik er nou ook een..
felicia: ja, je bent nu een van ons. maar let op, je mag dit aan nietmand, maar ook niemand vertellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marleen: en huub dan???
huub: ik help ze om hun geheimen geheim te houden..
marleen: wat zulen we nu doen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen