Foto bij de ontmoeting

het verhaal is al heel lang uitgeschreven, er komen veel hoofdstukken :)

even de uiterlijk:

felicia: haar: rood met aan onderkant oranje, en er valt een pony over haar linkeroog,haar haar valt ook tot haar schouders, ze is best bleek en haar mascara loopt vaak uit.
ogen: helderblauw

marleen: haar: zwart met plukken, haar haar valt halverwege haar nek. ze heeft een normaal huidskleur.
ogen: goudgeel.


marleen ging naar buiten. ze had een rotdag op school. en had een pestbui.......
marleen: MAAAMAAA, IK GA NAAR HET BOS!!
mam: jaa oke.
marleen ging naar buiten. ze trok haar fiets van de kelder... om naar het bos te gaan, moest ze eerst een heel stuk door het stad heen gaan........ toen ze bijna bij het bos was, ging ze stoppen voor een stoplicht.... daar stond een meisje naar haar te kijken.:
ze had rood haar met een pony over haar linkeroog. en keek haar geheimzinnig aan.
marleen durfde niet terug te kijken.... maar uiteindelijk deed ze het. het meisje had een tribal ster op haar arm........
marleen keek naar het stoplicht, maar ze was weg.
marleen reed toch maar door, ze dacht bij zichzelf wie dat was. die blik in haar ogen deed haar hart fluisteren. en dan dat teken. marleen kijkt ook op haar arm. de tribal star.
marleen: zou er nog iemand zijn?
ze ree door toen ze bij het bos aankwam.
?: wat wil je van me?
marleen: huh, jij bent het weer. maar wat bedoel je? hoe kom je hier zo ineens?!
?: ik voelde dat je schrok van me. waarom?
marleen: dat teken op je arm...
het meisje keek toen ook naar jou arm en marleen zag haar ene oog, groot worden.
?: jij...jij..
het meisje van de stad keek haar aan. marleen keek haar nu goed aan. het meisje had dongere kringen rond haar ogen. en haar mascara was ook een beetje uitgelopen. haar grote blauwe ogen keken marleen aan.
meisje: ik volg je al een tijdje..
marleen: warom?
meisje: omdat je hetzelfde teken heb als ik, kan je iets wonderbaarlijks, iets wat een normale mens niet kan.
marleen: wat is je naam?
meisje: felicia.. felicia grim.
marleen: warom moet je mij hebben.>??
felicia: omdat je misschien hetzelfde als mij kan... je moet met me mekomen..
marleen: warom?
felicia: stop met vragen! kom gewoon mee.
marleen was onzeker er over, maar kwam gewoon mee.. maar felicia was snel. marleen kon haar niet bijhouden. ze volgde haar..
uiteindelijk kwamen ze uit bij een klein meertje... daar zat felicia bij, en zat in het meertje te turen....
felicia: kom bij mij zitten..
marleen : ????

Reageer (2)

  • Guro

    felicia is cool :p

    marleen , tjah, er is me tog een supergirl op komst!

    1 decennium geleden
  • Dreamy

    1 hoofdstuk van miljoen gelezeeehh^^

    maar erg leuk!:)

    Xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen