Foto bij Love 24.

Hier is hoofdstuk 24 :)

@LouisxLiam ik zal proberen zo snel mogelijk een foto er bij te zetten van mijn jasje :)

Charlien P.O.V.

*Flashback *
De wedstrijd was al begonnen en Bo en Laura waren nog steeds niet terug, ik begon me een beetje zorgen te maken. 'Jongens, ik ga Bo en Laura zoeken!' zei ik, iedereen was te erg bezig met naar het voetbal te kijken dus knikten ze gewoon. Ik stond op en liep de trappen af op zoek naar de meisjes. Ik liep de gangen af tot dat ik 2 meisjes met blond haar zag staan, eentje met krullen en de andere met stijl haar. Toen ik korter bijkwam zag ik dat het Bo en Laura waren. 'Hé, ik was naar jullie opzoek, ik maakte me zorgen!' zei ik 'Hier zijn we! Ik heb de jongens gebeld want ik kreeg Bo niet gekalmeerd!' zei Laura 'Oh en hoe gaat het nu?' 'Ik ben kalm.' zei Bo 'Zitten die meisjes er nog?' vroeg Laura 'Ja. Maar ze kijken niet meer naar ons.' Laura knikte, er was me iets aan haar opgevallen, ze bleef de hele tijd lachen. Ze zal wel met Niall gepraat hebben zeker, dacht ik. 'Komen jullie terug mee?' vroeg ik 'Ja, natuurlijk!' Met ons drieën liepen we terug het stadion binnen toen we de omroeper hoorde 'De stand werd 1-0 doelpunt gescoord door David Hubert!' Laura begon meteen te juichen, Genk had een goal gemaakt en het was haar favoriete speler. We liepen de trappen op terug naar ons plaats, de meisjes voor ons keken even maar ze zeiden gelukkig niets. 'Gaat het een beetje?' vroeg Tom 'Ja het gaat' zei ze 'Laura heeft de jongens gebeld!' zei ik toen. 'Wat zeiden ze?' vroeg Josche 'Niet veel gewoon dat ze niets meer van ons gehoord hadden en zich een beetje zorgen maakte. En Liam heeft Bo gekalmeerd.' zei Laura. Ik zat langs Elise toen Laura opeens vroeg om te wisselen. Laura begon iets heel stil te fluisteren tegen Elise, ik had iets verstaan van we moeten morgen iemand op het vliegveld gaan halen met de auto, Elise knikte. Ik zal het morgen wel zien dacht ik. Ik was even op mijn gsm aan het kijken toen ik me verschrok door de omroeper die weer iets zei 'De stand werd 1-1 doelpunt gescoord door Dennis Praet!' Bo kon niet juichen want dan gingen we last krijgen met de andere supporters, maar ze lachte breed, iedereen weet dat Dennis Praet haar favoriete speler is. De eerste helft was ondertussen gedaan, dus gingen we even naar binnen om iets te drinken. Een van de meisjes voor ons kwam naar ons toe 'Uhm, sorry maar ik wil me excuseren voor mijn vriendinnen, ze worden nogal snel jaloers en zeker als het over One Direction gaat.' zei ze. Maïte had haar verzekerd dat het niet zo heel erg was. 'Vinden jullie het erg als ik even bij jullie blijf staan?' vroeg ze. 'Nee, natuurlijk niet!' zei ik, ze lachte. 'Dus hoe zijn ze eigenlijk in het echt?' vroeg ze 'Heel knap en ontzettend lief.' zei Josche 'Het is misschien raar', zei het meisje 'Maar mag ik op de foto met jullie?' Ik was een beetje verbaast toen ze dit vroeg maar ik ging met alle plezier op de foto met haar. Simon was vriendelijk genoeg geweest om de foto te maken 'Dankjewel!' zei ze. Ze had nog gevraagd om haar op twitter te volgen, ik volgde haar onmiddellijk op twitter omdat ik slecht was in twitternamen onthouden. Ze zei nog dat ze het leuk vond om met ons te praten en toen liep ze weg. Ik bleef nog even rond kijken op twitter toen ik zag dat iemand mij vernoemd had in een tweet, het was het meisje en ze had er de foto bij gepost. Er waren al een paar reacties op zoals 'Gelukzak!' en 'Waar heb je ze gezien?'. De tweede helft was snel voorbij gegaan en het was 1-1 gebleven, gelukkig! Zo hoef ik straks geen ruzie op te lossen,dacht ik. De vorige keer had Genk gewonnen met 1-0, laten we zeggen dat Bo en Josche 2 dagen niet meer gesproken hadden met Maïte en Laura. Na die 2 dagen was ik het zo beu dat ik hun gewoon had opgesloten in mijn kamer, het was wel gelukt ze spraken terug met elkaar. Na de wedstrijd waren we de trappen afgelopen terug naar de auto's, Bo, Elise, Alexia en Laura ging weer bij Tom in de auto zitten, Maïte, Adam, Chloe en Josche gingen weer bij Nicolas in de auto, Emma, Lucas en Charlien gingen weer bij Simon in de auto. Voor we instapten namen we al afscheid van elkaar want iedereen ging elkaar bij hun thuis al afzetten. 'Willen we morgen iets doen?' vroeg Josche 'Uhm, ik kan morgen niet.', zei Laura, 'Maar ik zal jullie wel bellen morgen!' we knikten. Laura haar smstoon ging en ze keek op haar gsm en lachte weer breed. 'Oh btw, weetje dat die foto al op twitter staat!' zei ik nog snel voordat ik in stapte 'Die foto met dat meisje?' vroeg Maïte, ik knikte. 'Er waren reacties op, maar wel positieve reacties dit keer!' zei ik snel, Maïte lachte. 'Bye!' zei ik toen ik instapte. 'Simon wil je misschien de radio opzetten?' vroeg Lucas in de auto. Hij deed wat Lucas vroeg, ik herkende het liedje wat op de radio was meteen en Emma en ik begon luid mee te zingen. 'So get out, get out, get out of my head, and fall into my arms instead...'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen