Foto bij Chapter 47

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Karrueche

    Sorry... Ik liet mijn fantasie even gaan.

    1 decennium geleden
  • Karrueche

    Ik wil niet dat ze dood gaat. Ik word wel even een mega-genie en dan vind ik zo'n vet 'dit gaat alle ziektes tegen' medicijn uit en dan BOEM is de mama weer beter. Om dat te vieren gaan Lou en Elena trouwen. David mag het bruidsmeisje zijn en Megan die start de verkoop van mijn 'dit gaat alle ziektes tegen' medicijn. Megan is zo aardig om de winst te delen met Louis en Elena. Van dat geld gaan ze op Honolulu wonen. Naast Barack Obama want die heeft daar toevallig ook een vakantiehuisje. Omdat Louis in de hoofdstad Honolulu van het eiland Hawaï natuurlijk geen voorbehoedsmiddelen kan kopen krijgt Elena van Louis 3 kinderen. In een cadeauverpakking met de bon erbij. (Nee dat is een grapje. Echte baby's.) de kinderen zijn stiekem een drieling en worden allemaal 'Harry' genoemd. Namater de Harry's opgroeien blijken ze op oudere vrouwen te vallen. Harry heeft flow met Michèle Obama waardoor haar man Barack boos wordt en de familie Tomlison van het eiland stuurt. Ze nemen het vliegtuig richting Londen maar onderweg stort het vliegtuig neer en crasht het in het water. Elena, Louis en de Harry's kunnen niet zwemmen en daarom zinken ze. En zo is de Titanic gevonden.

    1 decennium geleden
  • Lordd

    Ah da's zo zielig.. D= Een begrafenis op voorhand plannen, weten dat je zoiets moet doen.. 1 decennium geleden

  • Cliffayne

    Zo ezrg dat ze moet spelen op de begrafenis van haar moedere. Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen