Foto bij chapter 14

hoii!

How's everyone doing? Leuke vakantie tot nu toe?

Hope you like it!

X Jenneke (1PinkiePie0)

Mara P.O.V

Vandaag was super gezellig met zijn allen op het strand. We hadden veel gezwommen maar ook nog wel andere dingen gedaan. Zoals Beachvolleybal, dat was ook logisch op het strand -.-. Of gewoon gekletst. En eten, naar Niall zijn genoegen. Iedereen was samen, en het was echt leuk geweest bij het feest. We waren nu 1 hechte vrienden groep en ik gaf echt om Liam heel veel. Ik hield van hem, met heel mijn hart. En heb me nog nooit zo verliefd gevoeld. Mijn ouders werden helemaal gek van mij en ook Alynne dacht soms van: 'Argh stop is over Liam'. Maar het was ook niet dat zij bijna niet over Harry sprak. Toch? Diep in gedachten liepen we terug naar de stad. ik was een beetje aan het denken over alles wat was gebeurd. Mijn vorige relatie en deze. Er zat zoveel verschil in dat ik dacht dat ik bij de vorige blind was! Liam deed heel lief en aardig tegen mij en gaf me de aandacht. Maar Keegan gaf me toen amper aandacht. En nu ik erzo over nadenk. hij gebruikte mij volgens mij gewoon. En ik trapte er gewoon als een leeghoofd in. Gelukkig is de periode met Keegan over en kan ik gewoon met Liam verder. En ik zou ook niet anders meer willen. Achter mij zat Allyne druk te praten en ik kreeg er niets van mee ik zat diep in mijn gedachten. Tot ik Allyne hysterisch en geschrokken achter me hoorde schreeuwen: 'Mara kijk uit!' Snel keek ik naast me en geschrokken en verstijfd zag ik hoe een zwarte nissan mijn kant op kwam rijden.

Reageer (1)

  • PopRocket

    sorry ik moet echt ff reageren op het geniale hoofdstukje van mn co-writer. loveit!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen