Foto bij Deel 15

Hey jongens :)
WOEHOE ik ben terug van vakantie ^_^
En kan ik eindelijk weer hoofdstukken uploaden :)
Hier is de volgende :)
xx

‘Jesus Rosie ik flikker bijna van het bed af!’ gilde Sarah. ‘Hoe zei je dat die laatste heette?’ vroeg ik. Sarah keek me aan. ‘Perrie Edwards. Hoezo?’ ‘Ik ken haar.’zei ik, terwijl ik naar de andere kant van mijn kamer keek waar een fotolijstje stond. Er zat een foto in van twee meisjes die samen aan het schommelen waren. Één meisje had bruin haar, en het andere meisje had blond haar. ‘Ze was een van mijn beste vriendinnen.’ Nu keek Sarah me verontwaardigd aan. ‘Ik zei toch WAS een van mijn beste vriendinnen.’ stelde ik haar gerust. ‘Oh oké.’ Zei Sarah. ‘Maar wacht eens even... Als jij Perrie kent... dan betekent dat.... DAT WE VIA HAAR CONTACT KUNNEN ZOEKEN MET ONE DIRECTION!OMYGOD! Dit. Is. GEWELDIG! OMG Rosie ik hou van je!’ Sarah vloog me om de hals. ‘Geloof het of niet, maar ik hou ook van jou. En luister nou eens even.’’ Zei ik, terwijl ik haar van me afduwde. ‘’Ik heb haar al drie jaar niet meer gezien!’ Sarah keek sip. ‘Maar hoe kan het dan dat je geen contact meer met haar hebt?’’ Oké,’ begon ik uit te leggen. ‘Kijk. Ik kende haar al vanaf dat ik 3 was. We waren beste vriendinnen, en we deden alles samen. Maar toen ik naar de brugklas ging, verhuisde ze. Ik zag haar nooit meer. We hadden nog wel elke dag contact, maar het was toch anders. En 2 jaar geleden hoorde ik opeens dat ze meedeed met X Factor. Sindsdien heb ik haar niet meer gesproken.’ Ik keek verdrietig. Perrie was altijd een van mijn beste vriendinnen geweest. Opeens zag ik een twinkeling in Sarah’s ogen. ‘Oh nee. Sarah, wat ben je van plan?’ vroeg ik, op mijn hoede. Sarah glimlachte. ‘Ik denk dat het tijd is voor een reünie!’ Ik schudde met mijn hoofd. ‘Sarah, serieus, ik heb al 3 jaar niet meer met haar gepraat! Ik kan niet opeens binnen vallen en zeggen: He! Je kent me vast niet meer, maar ik was je beste vriendin!’ Nu keek ik weer naar Sarah. ‘En daarbij, ik weet zeker dat je die reünie alleen maar houdt om contact te krijgen met Niall.’ Sarah bloosde. ‘Niet! En trouwens, ik heb heus wel gezien dat je telkens bloost als je Zayn’s naam hoort.’ Ze glimlacte sluw. ‘Ik heb je wel door.’ Ik keek Sarah boos aan en stapte uit bed om het licht uit te doen. ‘Ik denk dat het tijd is om te gaan slapen.’ ‘ROSIE HARTJE ZAYN. ROSIE HARTJE ZAYN’ fluisterde Sarah hard in het donker. Ik rolde met mijn ogen en draaide me om om te gaan slapen. Tien minuten later lag ook Sarah te slapen, aan haar gesnurk te horen. Zelfs in haar slaap was ze niet stil.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen