Foto bij Love 23.

Hier is hoofdstuk 23, sorry dat ik gisteren ook al niets gepost had maar ik was gaan shoppen in Hasselt en ik was redelijk moe! Sorry! :)

Btw, ik heb in Hasselt ongeveer hetzelfde jasje gekocht als Niall aan heeft als ze Summer Of 69' zingen bij X-factor! :)

Niall P.O.V.

*Flashback *
Het was nu al 20 uur voorbij en de meisjes hadden nog altijd niet gebeld 'Liam, ben je wel zeker dat ze het interview gezien hebben?' vroeg ik 'Bo zei toch dat ze gingen kijken!' raar Laura kon toch tenminste een berichtje sturen zoals ze al de hele voormiddag had gedaan, maar opeens geen antwoord meer. Louis had door dat ik de hele tijd op mijn gsm aan het kijken was. 'Niall nu heb ik er genoeg van geef die gsm hier!' zei hij, ik gaf mijn gsm aan hem en hij stak mijn gsm in zijn broekzak. 'Zouden we toch niet eens bellen?' vroeg ik 'Als er iets is zullen ze wel bellen!' zei Zayn, toen hij dit zei ging mijn gsm. 'Louis, mijn gsm!' hij gaf hem gelukkig aan mij, ik zag dat het Laura was. 'Heey Laura!' zei ik 'Heey Niall, sorry dat ik niets meer liet weten maar...' Ik onderbrak haar 'Waar ben jij er is zoveel lawaai?' 'Wij zijn op de voetbal in Genk maar er is iets gebeurt kan je Liam even geven?' vroeg ze, waarom wou ze Liam nu weer spreken? 'Uhm, oke, maar wat is er gebeurt?' 'Er zijn een paar meisjes op ons afgestapt omdat ze ons herkent hadden en ze hebben dingen gezegt zoals jullie verdienen hun niet en dat we lelijk zijn...' 'Hé dat zijn jullie helemaal niet!' 'Ja ja, maar ik kan daar wel tegen maar voor Bo is het even te veel geworden, dus ze zei dit pik ik niet en toen is ze weggelopen, ik ben natuurlijk achter haar aan gelopen maar ik krijg haar niet kalm, dus kan je Liam even geven? Maar leg het hem wel al uit wat er gebeurt is!' zei ze 'Oke, wacht even!' zei ik en ik liep naar Liam toe die tegen Harry aan het spelen was op de playstation 'Leg die controllers eens even neer!' zei ik 'Waarom?' vroeg Harry 'Doe het even!' ze luisterde niet dus besloot ik om voor de tv te gaan staan 'Niall ga uit de weg!' riep Harry 'Nee, het is belangrijk!' ze luisterde eindelijk en legde alle twee de controllers neer 'Liam jij met Bo proberen te kalmeren!' 'Waarom wat is er gebeurt?' vroeg Louis die ons hoorde praten 'Ze waren op de voetbal en een paar meisjes hebben hun herkent en ze hebben toen lelijk dingen gezegd en Bo is toen weggelopen.' zei ik en gaf mijn gsm aan hem. 'Hallo?' zei hij 'Heey Laura, ja, geef haar maar even!' Liam zei van alles om haar kalm te krijgen, het bleek te werken want hij gaf mijn gsm terug. 'Laura?' 'Ja?' 'Oke, jij bent het! Weetje ik mis je wel!' 'Ik mis jou ook heel hard! Sorry dat ik niet eerder belde maar we zijn hier met al onze broers en zussen.' zei ze 'Oh heb jij broers of zussen?' ze had me er dit weekend niet over vertelt 'Ik heb 2 zussen, Alexia en Elise, Alexia is 16 en ze is een heel grote fan van jullie dus toen ze er achterkwam begon ze een beetje te flippen en Elise is 20.' zei ze 'Oh leuk! Is Bo al een beetje kalm?' vroeg ik 'Ja, ze is nu redelijk kalm maar ik denk niet dat ze het volhoudt tot volgende weekend.' Eigenlijk kon ik ook niet tot volgende weekend wachten om Laura terug te zien. 'Wacht even Laura!' zei ik tegen haar en legde even mijn telefoon neer op de tafel zodat ze niet kon horen wat ik ging vragen aan de andere 'Jongens we hebben deze avond toch ons laatste concert hé?' vroeg ik 'Uhm, ja waarom?' zei Harry 'Wat denken jullie ervan om morgen al naar België te gaan?' stelde ik voor 'Eigenlijk is dat geen slecht idee want ik moet dat verjaardagsfeestje met Josche nog regelen!' zei Louis 'Afgesproken dan?' vroeg ik, iedereen knikte 'Dan ga ik naar Paul om te vragen of hij niet 5 tickets wil bestellen voor een vlucht morgen!' zei Zayn, ik liep terug naar de tafel waar ik mijn gsm haar neergelegd 'Laura?' 'Ja?' 'Wat vind je ervan als wij morgen naar België komen?' 'Wat ik daar van vind? Ik vind het super!' 'Oke dan, we hebben toch ons laatste concert vanavond!Maar Laura, beloof me 1 ding, zeg niets tegen de andere dan is het een verassing!' 'Okee, Elise en ik zullen jullie komen halen, we hebben alle twee een auto en we kunnen alle twee autorijden dus!' 'Is goed!' zei ik 'Tot morgen! Sms me nog hé.' zei ze 'Ja natuurlijk, ik hou van je!' Oeps heb ik dat nu echt gezegd dacht ik, er was even een stilte tot ze zei 'Ik ook van jou!' en ze legde af. 'Uhm, Niall, hou je echt van haar?' vroeg Harry 'Ja, ik denk van wel.' 'Goed voor jou!' zei Liam en hij glimlachte. 'Ik heb wel aan Laura gevraagd om niets tegen de andere te zeggen. En Elise en Laura komen ons morgen ophalen aan de luchthaven?' zei ik 'Wie is Elise?' vroeg Zayn 'Laura's oudere zus.' 'Ik kan niet wachten om hun terug te zien, het lijkt wel al een week geleden!' zei Liam 'Ik weet het, en Charlien en ik hebben nog niet echt kunnen praten.' zei Louis 'Over die kus?' vroeg Harry, en Louis knikte. 'Ik ga Maïte mee vragen op een date!' zei Harry. Het zou leuk worden in België daar was ik van overtuigt!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen