Foto bij 60. || Rainbows || 16+

3 pagina's reacties! (dance)
yes there is a second part... :)
k ga straks weer naar mn werk en als ik om half 2 terug ben hoop ik heeeeeeeeeeel veel reacties te hebben :D
luff mn pornverslaafdeheeeeeersbeestjes (H)

Zweetdruppeltjes vormden zich op Justin's voorhoofd en liepen langs zijn kaken naar zijn hals. "Niall,..." kreunde hij en ik liet voor een moment zijn lippen los. "Ja liefste Justin?" vroeg ik met een zacht stemmetje en ging door met hem af te trekken. Hij kreunde wat van frustratie. Al zijn spieren leken zich aan te spannen, en daarna slap te worden toen hij klaar kwam. Het goedje dat over mijn hand liep veegde ik af aan het dekbed. "Are you OK?" vroeg ik zachtjes aan Justin toen hij bewegingloos met zijn ogen gesloten bleef liggen. Hij opende plots zijn ogen en begon te grijnzen. "Beter dan dat." fluisterde hij en trok me naast zich. "Now it's my turn." lachte hij en ging boven me hangen. Hij drukte mijn gezicht vol met kusjes, en leek zich toen iets te bedenken. "Oh, wacht hier..." zei hij en kroop van me af. "alsof ik ergens anders zou willen zijn op dit moment..." grinnikte ik. Hij liep naar het mini-koelkastje en haalde er nog een bak Ben&Jerry ijs uit. Hij ging toch niet doen wat ik dacht dat hij ging doen hé?.... "Dit kán een beetje koud zijn..." waarschuwde Justin grijnzend en kwakte een klomp ijs op mijn buik. "AAAAAHH!" riep ik toen het ijskoude plakkerige spul mijn huid raakte. Een rilling trok van mijn hoofd tot mijn tenen en Justin begon te grijnzen. Hij smeerde het spul uit over mijn hele lichaam en ontdeed me van mijn boxer. Ik moest op mijn tanden bijten om de kou te negeren. Maar zodra Justin met zijn tong en lippen al het ijs begon op te likken stroomde er alleen maar warmte door mijn lijf. Hij ging van boven naar beneden en sloeg geen een stuk over. Hoe dichter hij bij kleine Niall kwam, hoe warmer ik het kreeg. Ja, ik noemde mijn erectie 'kleine Niall'. Daar is toch niks mis mee?

Reageer (10)

  • Borderlines

    HAHAHAHHAAHHA xd OMGGGG I LIKE IT.. AGAIN!!! :)

    1 decennium geleden
  • quinty_esmee

    ik bn dit aan het lezen met mijn cornflakes en thee in de ochtend... kan zo wel zeggen dat ik al voorlichting heb gehad voor school;)

    1 decennium geleden
  • BrokenCircle

    Love it! :D

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    me love this story <3

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Haha Snel Verderr!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen