Foto bij 59. || Rainbows || 16+

omg stelletje sexverslaafdeheersbeestjes xD
ben blij met al die reacties! :)
luff mn heersbeestjes (H)
again; tis mn eerste porn en ik schaam me dood dus wees braveheersbeestjes en oordeel me niet te hard (K)

Vol hebzucht streek ik met mijn lippen over Justin's kaak. "Wat jij kan, kan ik ook." fluisterde ik in zijn oor voor ik op zijn oorlel beet. Ik voelde een rilling over zijn rug glijden. Zijn boxer stond strak, en het deed me grijnzen. Oh my god, hij was opgewonden door mói. "Like it, little Irischman?" mompelde Justin. Ik keek hem even aan voor ik hem weer begon te zoenen en tegen zijn lippen aan; 'zeker' zei. Ik gleed met mijn lippen door naar onder, langs zijn buik, de blokjes van zijn sixpack tot de rand van zijn boxer. Ik kon Justin naar adem horen happen toen ik met mijn tanden het stuk stof naar beneden trok. Ik probeerde niet te lachen om Justin's derde been dat hoger reek dan een ballerina haar benen ooit zou kunnen krijgen. Niall... WHAT THE FAAACK?! JE VERGELIJKT JUSTIN 'KLEINE' VRIEND MET EEN BALLERINA-BEEN?! Riep mijn geweten en lachte me vierkant uit. Kop houden. Ik ben bezig. snauwde ik in gedachten terug. Een geweten hoort je te helpen, niet je uit te lachen... Mijn geweten is echt waardeloos. Justin gromde wat uit frustratie. De grijns rond mijn gezicht was niet te missen. En Justin's gezicht stond ook erg... Bijzonder. Het was een kruising van frustratie, grijnzen, en ongeduldigheid. Ik legde mijn hand op Justin's kleine vriend en bleef Justin strak aankijken. Ik maakte hem gek. Niet dat 'ie dat niet al was... Maar je snapt me wel. "Niaaaall...." gromde hij half kreunend. Ik wreef met mijn duim over zijn stijve en wachtte op een reactie. Hij werd ongeduldiger. Ik zoende hem weer vol op zijn mond om kreunen te sussen en ging ondertussen verder met hem te bevredigen. Hij kreunde tegen mijn lippen aan en ik voelde zijn borst onder me gloeien.

Reageer (17)

  • DiamondWhite

    Muhahhaahaa, Puddingbuik, me toooo! Xxx
    En "Ik legde mijn hand op Justin's kleine vriend", thaha, en klein? n,n

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA xD Me Like It!!!!!!!!!!!!!

    TWIN!!!!!!!!!!!!!!! LOVE YOU!(H)

    1 decennium geleden
  • ChestHair

    Kop houden. Ik ben bezig.

    HAHAHAHHAHAHAHAHAH!! ik lig helemaal strijk hier..

    1 decennium geleden
  • Perv

    AHAAHAHAHAHHAHA Ballerina been AHAHA

    1 decennium geleden
  • Perv

    AHAAHAHAHAHHAHA Ballerina been AHAHA

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen