Foto bij 58. || Rainbows ||

kijk, dan zeg ik dat ik minder ga activeren; KRIJG IK WEL VEEL REACTIES! kunnen jullie gwn als je het hoofdstuk hebt gelezen een reactie zetten? dat maakt me vrolijk en dan activeer ik dus veel... Aan jullie de keuze (A)
luff mn heersbeestjes (H)
this is the beginning of the porn, and its the first time i write 16+, so its not perfect, and its a bit weird and awkward....

"Niall?" vroeg Justin. Zijn ogen namen me weer gevangen. Alles om me heen werd wazig, en ik zag alleen nog hem. Justin.
"I love you." zijn glimlach was aanstekelijk. Maar ook de woorden die uit zijn mond kwamen waren een reden tot mijn lach. "Maybe a bit cliché, but I love you more..." gniffelde ik. Hij drukte weer ruw zijn lippen op mijn mond. Zijn handen gleden naar onder en bleven hangen op mijn kont. Subtiel Justin. Hij duwde me weer richting het bed, en liet zich erop vallen. Onze lippen lieten elkaar voor een moment los, maar zodra ik me naast hem op het bed plaatste, ging de zoen-sessie verder. Justin draaide zich om en ging boven me hangen. Het lag niet super comfortabel, maar daar had ik geen moeite mee. Ik liet mijn handen rusten op zijn rug terwijl zijn handen aan weerskanten van mijn hoofd stonden en steun hielden. Ik trok Justin naar beneden, en hij zakte door zijn armen door de onverwachte actie. Hij liet even mijn lippen los en lachte. Daarna drukte hij zich weer op zodat hij wat meer bewegingsruimte had. Hij liet zijn lippen over mijn hals dwalen en zoog in mijn nek het bloed naar boven. "Juss, dat zie je morgen nog..." kreunde ik gefrustreerd. "Ja en? Ik snap het probleem niet... " zei hij zwoel en ging verder met mijn borst te kussen. Het kietelde wel een beetje. "Ni, je bent prachtig." fluisterde Justin in mijn oor. Ja, moest hij nodig zeggen. Ik voelde me gevleid over zijn woorden, maar wist dat hij het mooiste schepsel op aarde was, en ik dus niks voorstelde. Ik trok Justin naar rechts en drukte me op zodat ík boven hing. Justin keek me verwonderd aan.

Reageer (11)

  • ardjan

    ik ga proberen nog meer te reageren C:

    1 decennium geleden
  • BabyWhale

    pfoeh! Ik wilde schrijven; POOOOOORN !
    maar Squiggels pikte mijn woorden ^^

    1 decennium geleden
  • PeeytenS

    typish, komt er eindelijk jiallporn vertrek ik natuurlijk morgevroeg op vakantie :( dus wil je alsjeblieeeft super snel verder schrijve zodat ik het nog kan leze?

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    (yeah)

    1 decennium geleden
  • BrokenCircle

    YEAH PORN BITCHES! :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen