Foto bij Love 22.

Hier is hoofdstuk 22 :)
Ik ben niet zo heel tevreden over dit hoofdstuk, maar ik heb mijn best gedaan! :)

Josche P.O.V.

*Flashback *
Ik begon nu toch al moe te worden van het voetballen, we waren al 1 uur bezig. 'Zullen we straks eens naar echte voetbal gaan kijken?' vroeg Tom 'Hoe bedoel je?' vroeg ik 'Wel, het is KRC Genk – Anderlecht straks, en we wonen niet zover van Genk dus willen we gaan kijken?' vroeg hij 'Alexia, Elise, Laura, Nicolas, Adam, Lucas en ik hebben toch een abonnement in Genk! Dan moeten de andere gewoon een ticket kopen.' zei Maïte 'Wie gaat er allemaal mee?' 'Iedereen, denk ik, niet?' zei Lucas 'Ik ga wel alleen maar mee om naar de knappe jongens te kijken hé!' zei Emma 'Jij lijkt helemaal op je zus, Emma!' zei Laura, dat was waar Charlien en Emma waren juist twee dezelfde van karakter. Charlien ging ook alleen maar mee voor de knappe jongens. 'Zullen we nu anders vertrekken?' vroeg Lucas 'Dan moeten we wel onze ouders een bericht sturen!' zei ik, iedereen knikte, 'Ik ga het wel even aan mama vragen!' zei Laura en ze liep terug naar binnen. 'We moeten dan wel even langs ons thuis rijden want we hebben onze abonnementen niet bij.' zei Adam 'Tom, Nicolas en ik zijn toch met de auto, we kunnen wel even omrijden.' zei Simon. Charlien haar smstoon ging, ze nam haar gsm uit haar tasje en keek van wie het berichtje was 'Emma, Lucas en ik mogen van mama!' zei ze. Voor dat Laura terug kwam wist iedereen als wie mocht mee gaan. 'Elise, Alexia en ik mogen ook' riep ze, toen ze terug de tuin in kwam. 'Hoelaat begint de wedstrijd?' vroeg Chloe 'Om 8 uur.' zei Nicolas. 'Misschien kunnen we daar dan frieten eten of zo?' stelde Chloe voor, we knikten. 'Gaan we nu nog vertrekken?' vroeg Adam. Iedereen liep naar de auto's. Bo, Elise, Alexia en Laura ging bij Tom in de auto zitten, Maïte, Adam, Chloe en Josche gingen bij Nicolas in de auto, Emma, Lucas en Charlien gingen bij Simon in de auto. We reden nog allemaal langs het huis van Maïte, Adam en Nicolas, eenmaal daar aangekomen stapte Maïte uit de auto en liep richting de voordeur. 5 minuten later kwam ze al terug met de abonnementen. We reden ver richting Genk, eigenlijk hoopte ik dat Anderlecht zou winnen. Bo, Tom, Simon, Chloe en ik zijn Anderlecht supporters en de andere behalve Emma en Charlien zijn Genk supporters. Het beste was dat ze gelijk zouden spelen anders zou iedereen weer discussiëren over dat het niet verdient was. Toen we aangekomen waren in Genk waren we onmiddellijk naar de ticketverkoop gelopen, Nicolas was alleen gaan aanschuiven voor de 7 tickets. 10 minuten later kwam hij terug 'Eindelijk dat duurde nogal!' zei Tom '1 ding, jullie mogen niet opspringen of juichen voor Anderlecht anders hebben we problemen!' Zei Adam 'We zullen ons wel inhouden.' zei Simon. Ik begon een beetje honger te krijgen dus stelde ik voor om frieten te gaan halen aan 1 van de krampjes aan het stadion, iedereen was het met me eens dus deden we dat. 'Weetje dat dit de eerste keer is dat we alle 5 op de voetbal zijn?' zei Charlien, ze had gelijk, ik was al een paar keer naar de voetbal geweest, maar nog nooit waren we alle 5 erbij. 'Zal ik een foto van jullie maken?' stelde Alexia voor, we knikten en gingen met onze 5 en onze pakken frieten op de foto. Ik zetten onmiddellijk de foto op twitter met als bijschrift 'Op de voetbal in Genk, we hadden honger! :p'. 5 minuten later had ik een antwoord gekregen van iemand op mijn tweet '@Real_Liam_Payne Have fun!' ik liet het aan iedereen zien. Ik had na die tweet van Liam ineens 15 nieuwe volgers. Leuk toch, dacht ik. We aten onze frieten op en ging naar binnen. Het was even zoeken voor onze plaatsen maar we hadden ze nog redelijk snel gevonden. Net voordat de wedstrijd begon kwamen 2 meisjes van ongeveer 14 jaar naar ons toe. 'Uhm, mogen wij iets vragen?' vroeg een van de meisje met bruin haar 'Ja, natuurlijk!' antwoordde Charlien 'Zijn jullie de meisjes waar One Direction over sprak in hun interview?' vroeg het andere meisje, zij had lang blond haar 'Uhm, ja.' zei Maïte '1 goede raad breek hun hart niet!' zei het meisje met het bruine haar 'Dankje, voor de goede raad!' zei Laura, ze probeerde vriendelijk te blijven. 'Eigenlijk verdienen jullie hen niet eens, kijk naar ons we zijn toch veel knapper!' zei het meisje met het blonde haar en de twee meisje liepen vrolijk weg. 'Hopelijk gebeurt dit niet nog eens!' zei ik. Ik had dit te vroeg gezegd, er kwam een groepje meisjes voor ons zitten, ik schatte dat ze 15 jaar waren. 1 van de meisjes draaide zich om en keek naar ons, ze fluisterde toen iets in het oor van haar vriendin, die zich ook omdraaide. 'Al veel haat gekregen?' vroeg een van de meisjes 'Excuseer?' antwoordde Bo 'Bo, hou je kalm!' zei Tom. 'Wel ja, we hebben deze morgen ook het interview gezien hoor!' zei nog een ander meisje 'Jullie verdienen hun echt niet!' zei nog een meisje 'Dit pik ik niet meer!' zei Bo en ze liep weg, Laura liep meteen achter haar aan. De meisjes voor ons begonnen te lachen 'Ik zou als ik jullie was uit de buurt blijven van de jongens!' zei nog een ander meisje. Bo had gelijk dit hoefde wij niet te pikken.

Reageer (1)

  • SpecialMofo

    Bitchfight? Haha, just kidding. Maar snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen