*Zoey Miller

Mijn god, wat was ik dol op hem. Meer dan ik ooit dol was geweest van Trevor of al mijn andere ex-vriendjes. Ik genoot ervan om dicht bij hem te zijn. En hij kon zooo extreem super duper geweldig zoenen. Ik kreeg er niet genoeg van, integendeel. Bij elke kus die hij me gaf wou ik net dat tikkeltje meer. Ik aarzelde even. Moest ik het gewoon zeggen? Of wachten tot hij zelf actie ondernam? Misschien deed hij dat wel niet omdat hij bang was dat ik nog niet klaar was. Wist hij eigenlijk wel dat ik maagd was? Enkel Trevor, Ariana en Liam wisten dat. Ik kon me wel voorstellen dat Liam liever niet over zo'n intieme details van me sprak bij zijn vrienden en daar was ik hem dankbaar voor. Ariana kon het gewoon geen bal schelen. En Trevor zou zo'n dingen toch niet aan iemands neus hangen die daar geen zaken mee had? Misschien wel, ik durfde te wedden dat hij de wildste avonturen over ons had verzonnen en aan zijn vrienden had verteld. Maar hij kon Harry sowieso niet uitstaan, dus waarom zou hij dan? Ik aarzelde en Harry leek het te merken. 'Wat is er?' vroeg hij zachtjes terwijl hij me wat bezorgd aankeek met die schitterende grijsgroene ogen van hem. Even twijfelde ik, maar als ik het nu niet deed, zou ik dan de kans nog krijgen? 'Harry, ik wil... Euhm... Een stapje verder.' zei ik. Hij keek me even aan en begon toen te grijnzen. 'Wat?' vroeg ik onzeker.
Hij schudde zijn hoofd. 'Niets. Gewoon dat je echt ongeloofelijk schattig bent. "Een stapje verder".' Ik begon zelf ook te grijnzen. 'Wel, als het dan toch niet hoeft.' zuchtte ik dramatisch terwijl ik al recht ging staan. Harry trok me echter terug op de zetel en gaf me een zoen op mijn voorhoofd. 'Ik wil ook graag "een stapje verder",' zei hij op een plagerige, maar lieve toon. 'maar ben je zeker dat je er klaar voor bent?' 'Heeft iemand je vertelt dat ik nog maagd ben?' leidde ik af uit zijn toon. 'Ariana, Trevor?'
'Trevor, ik confronteerde hem ermee dat hij je bedroog en hij zei dat het puur was omdat hij bij jou "niet aan zijn trekken kwam omdat je altijd zei dat je nog niet klaar was"' zei hij terwijl hij met zijn ogen rolde. Zelf deed ik dat ook. 'Hij bleef altijd maar aandringen en zeuren.' zei ik met een afkeer in mijn stem. 'Maar ik weet zeker dat ik er nu klaar voor ben, met jou.'

Reageer (5)

  • harrystylesO

    ILTS
    het betekent: i love this story
    wat vind je ervan he?he? cool toch?

    1 decennium geleden
  • Twilighter

    o.m.g. i love this!
    VERDER! abo'tje

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    aawhh (H)
    snellverdah<3

    1 decennium geleden
  • Caylen

    Ahw <3

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Als Liam ze maar niet betrapt.:)
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen