***Jamie's pov***

"Is het mogelijk om dokter Jamie even te spreken, alstublieft?" hoor ik iemand vragen aan de receptie wanneer ik het ziekenhuis binnenkom. "Kan ik u soms ergens mee helpen, meneer?" vraag ik hem meteen. Hij draait zich om en kijkt me even aan. "Goedemorgen, ik ben Matt Flyzik, tourmanager van All Time Low." stelt hij zich voor en schudt mijn hand. "Zullen we anders even naar mijn bureau gaan?" stel ik hem voor. Hij knikt eens en volgt me dan op de voet.

"Zo... Waarmee kan ik u helpen?" vraag ik vriendelijk. "Ik ben hier in verband met Jack." verduidelijkt hij zijn bezoek. "Ik moet me excuseren, maar ik kan u over hem niets vrijgeven. Dat is beroepsgeheim." Hij knikt eens begrijpend. "Ik wou het eigenlijk niet hebben over wat hij u komt vertellen. Ik wou even iets natrekken." begint hij. "Ongeveer twee maanden geleden was Jack te laat voor een interview. Hij heeft toen de nacht bij u doorgebracht." Ik knik bevestigend. "Nadien heeft u nog contact met hem gezocht, toch?" Opnieuw knik ik bevestigend. "Heeft hij je nog gecontacteerd?" vraagt hij vervolgens. "Nee, ik heb hem de laatste drie weken nog één keer per week proberen te bereiken... Gewoon om eens te horen hoe het nou met hem gaat." leg ik uit."maar zonder resultaat. Ik weet niet wat ik gedaan of gezegd heb waardoor hij ineens alle contact verbrak." vertel ik Matt. "U heeft niets verkeerd gedaan of gezegd... Eigenlijk zit het zo... Sinds heel het gedoe met Lily komt hij geregeld eens bij u ten rade. Maar sindsdien is hij er met zijn hoofd niet erg bij. Omdat hij zich dan ook niet liet zien bij het interview had ik hem gezegd dat hij met u geen contact mocht hebben... Tenminste totdat hij er weer wat bij was met zijn hoofd. Maar sinds dat verbod wordt het eigenlijk enkel erger... Daarom had ik een paar vragen voor u." legt hij uit. "Stel ze maar. Ik zal u zo volledig als ik kan beantwoorden." beloof ik. "Misschien is deze vraag niet bepaald geliefd, maar heeft u een relatie met Jack?" Mijn ogen worden groot. "Een relatie met Jack? Nee, dat niet. We zijn gewoon vrienden hoor. Ik heb mezelf trouwens verboden om verliefd te worden." antwoord ik. Hij knikt eens en stelt zijn volgende vraag: Denkt u dat Jack een vriendin heeft? "Nee, dat denk ik niet. Volgens mij heeft hij niet meteen de behoefte aan een nieuwe vriendin... Tenzij hij iemand zou zoeken om zijn ex-verloofde te vergeten, maar daar weet ik niets van." leg ik uit. "Hoe voelde u zich er eigenlijk bij? Ik bedoel dan, het feit dat hij geen contact meer zocht." vraagt hij vervolgens. "Voor ik u verhaal hoorde voelde ik me er niet goed bij. Weet u, na alles wat ik meegemaakt heb had ik eindelijk weer een vriend, dacht ik. Hij is of was mijn enige vriend. De enige jongen die zag dat ik geen gemakkelijk verleden had." hij knikt eens begrijpend. "Moesten jullie beiden nog geloven in liefde dan zouden jullie het perfecte koppel zijn. Jullie hebben heel wat gemeenschappelijk. Maar goed, ik zal u laten werken. Bedankt voor uw tijd." hij staat op en schudt mijn hand. "oh, en dokter, straks zal Jack u wel opbellen. Dat verbod was zinloos dus zie ik er het nut niet van in." Met een glimlach verlaat hij mijn praktijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen