Foto bij 15. Was that a dream or did we really sleep together?

FIFTEEN


'Het regent wel heel erg hard', zei ik, toen we buiten stonden. Taylor trok me aan mijn hand mee de straat op. Hij liep door, en nog verder.
'Waar wil je heen?', vroeg ik. Hij keek me aan.
'Ik wil naar die koepel die ik hier vanmiddag zag staan. Zo'n overdekt, open gebouwtje. Volgens mij is het daar'. Hij knikte richting de enige plek waar felle gouden lichtjes brandden.

Toen we in de koepel stonden ging hij op de grond tegen het houten muurtje zitten. Ik volgde zijn voorbeeld. Hij streek door mijn haar en zuchtte.
'What's wrong?', vroeg ik.
'Niks?'
'Je zucht'
'Ja, ik weet niet waarom. Ik vind het leuk dat ik hier zit, samen met jou'.
Ik lachte geluidloos.
'Ik moet toegeven dat ik écht dacht dat het niks voor je betekende. Die kus op het vliegveld van Venice, bedoel ik'.
'Dat weet ik. Omdat ik je niet belde, right?'
'Ja. Hoe weet jij dat nou weer?'
'Manon', gaf hij toe.
'Aha, natuurlijk. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Ik moet morgen weer naar school'
'Ik weet het. Maar als je morgenmiddag thuis komt zal ik er zijn'
'Je blijft toch slapen? Dan ben je de hele dag bij ons thuis'
'Da's waar. Vind je moeder dat niet erg?'
'Vast niet, als je helpt'.
'Ik help. Met alle plezier. Je ruikt zo lekker als het regent'.
'Haha, erg grappig. Jammer genoeg heb ik Twilight ook gezien, dus weet ik dat dat niet erg origineel is..'
Hij streek de haren die aan mijn gezicht waren vastgeplakt van mijn huid en kuste me. Hij duwde me zachtjes tegen het muurtje aan, legde zijn hand op mijn schouder.

Taylor wilde, toen we weer binnenkwamen, zo snel mogelijk naar bed. Ik deelde deze mening absoluut met hem. Hij stootte onderweg zijn teen tegen de deur. Dat doet altijd zo'n pijn. Hij vloekte, maar schoot in de lach toen ik ook moest lachen.
'Straks maak je mijn moeder nog wakker, dan komt ze ons weer storen', grinnikte ik. Hij schonk er verder geen aandacht aan en trok me mee naar mijn kamer, waar hij me abrubt begon te zoenen. Ik voelde de herhaling toen zijn hand onder mijn shirtje kroop en op mijn rug drukte. Dit had hij eerder deze avond ook al gedaan, maar toen kwam mama plotseling binnen.
Dat zou ons nu niet weer gebeuren.
Hij stopte met zoenen en keek me aan.
'Mijn god'.
'Wat is er?', vroeg ik, een beetje buiten adem.
'Ik weet het niet. Het is gewoon..', hij lachte. 'You turn me on', grinnikte hij.

We lagen samen, hijgend, naar mijn plafond te kijken. Hij lachte zachtjes en draaide zich om, keek me leunend op zijn elleboog aan.
'Geweldig', zei hij. Nu lachte ik.
'Was het een droom? Of hebben we écht seks gehad?', vroeg ik. Hij moest weer lachen.
'Ik denk - ik hóóp - niet dat het een droom was', grinnikte hij. Hij tilde zijn arm op, krabde achter op zijn hoofd en liet zijn arm vallen op mijn buik, om zich vervolgens een beetje op te tillen en zijn gezicht tegen mijn sleutelbeen duwde. Hij gaf zachtje en lieve kusjes op mijn huid, vlakbij mijn nek. Ik kon alleen maar naar mijn plafond kijken en de mooiheid ervan inzien - die hij al eerder vanavond had gezien. Mijn wangen waren rood en voelden helemaal warm.
'Moet je voelen', zei hij. Hij pakte mijn hand en legde die op zijn ontblote borstkas. Ik voelde hoe snel zijn hart het bloed door zijn lichaam pompte.
'Moet jíj voelen', zei ik. Hij legde zijn hand boven mijn hart en legde toen zijn oor ertegenaan. 'Hetzelfde', mompelde hij gesmoord.
Hij tilde zijn hoofd op, aaide door mijn haar en trok me tegen zich aan. Het voelde allemaal zo vertrouwd, zo apart. Zo uniek. Ik wilde nooit meer weg.

En? Of hadden jullie meer details gewild? Ik weet het niet, hoor. Ik kan dat niet zo goed, denk ik.
Maar, zeg het maar ^^
tien reacties, dan vervolg zo snel mogelijk^^
en lees de verhalen van Whisperwind en XShar ^^
en als je je verveelt, lees hoe het er bij mij in de tussenuren aan toe gaat, in mijn blog ^^
<33
[/i]

Reageer (10)

  • Mayfly

    Echt leuk dit !!
    Ik ga snel verder hoor !
    (H)

    1 decennium geleden
  • Paperthin

    ik heb ook een abo genomen nu

    1 decennium geleden
  • Incerto

    VERDER xD


    xx

    1 decennium geleden
  • Thundercloud

    Wow super!

    Thanks voor de reclame!

    Ik bekijk je blog ^^

    x

    1 decennium geleden
  • MyHero

    waùw Ö
    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen