Foto bij 2. Different Stories.

Chapter Two. Hope you like it.

''Ons laatste jaar man, de tijd gaat echt snel. Ik kan me nog herinneren dat we onze eerste schooldag als bruggers beleefden.'' Michael lachte om Blake's opmerking. ''Wat wil jij gaan doen na dit?'' Vroeg Michael terwijl hij op de rode auto lag en staarde naar de heldere blauwe lucht. ''Het maakt mij niet uit wat ik ga doen. Coach zei altijd: 'Eens een panther.''-''Altijd een panther.'' Zeiden ze allebei tegelijkertijd, waarna een 'high five' volgde. ''Zolang ik maar beroemd ben en genoeg geld en meiden om me heen heb, ben ik tevreden.'' Vervolgde Blake zijn verhaal met een brede grijns op zijn gezicht. Michael grinnikte en keek Blake even aan, maar al snel draaide hij zich weer om naar de hemelsblauwe lucht en ademde even diep in. ''Hoe zit het met Aylin?'' Blake keek Michael aan, hij had die vraag niet verwacht en wist ook niet wat hij ermee aan moest. Van alle meisjes die hem op school aanbeden, had hij haar gekozen. En nu, hij wist eigenlijk niet waarom. ''Ja, hoe zit het met haar?'' Blake had echt geen idee wat er nu echt tussen hem en Aylin speelde. Hij hield van haar toch? Michael was ook stil. Hij snapte niet waarom Blake zo antwoordde. Aylin was lief, knap en alles wat mooi is in deze wereld. Michael werd uit zijn gedachten geholpen doordat de auto begon te wiebelen. Hij keek op en zag Blake met een grijns staan. ''Moesten we nou niet die hooibalen in de auto krijgen van je moeder?'' Vroeg Blake die een beetje aan het lachen was. Michael's ogen werden groter en kwam met een ruk overeind, waarna hij zowat van de auto sprong. ''Damn, helemaal vergeten!'' Michael liep richting de hooibalen, maar stortte gelijk al in. Hij kwam terecht op een hooibaal dat begon te prikken in zijn ontblote rug. Moeizaam stond hij op en keek naar Blake die bijna hetzelfde wou gaan doen. ''Niet doen, ik waarschuw je.'' Was het enige wat hij zei, waardoor Blake toch maar besloot om het niet te doen. Langzaam pakte ze allebei een verschillende hooibaal op en gooide ze die in de op de auto. Sprieten van de hooibalen kwamen los en verspreidden zich over het hele plato. ''Was het de bedoeling om alles rommelig op elkaar te gooien?'' Vroeg Blake terwijl hij er nog een richting de auto gooide. Michael haald zijn schouders op en pakte nog een hooibaal op. Net voordat hij er één op het plato wou gooien zag hij twee meisjes in de verte staan, twee meisjes die hem heel bekend voorkwamen. Michael zette de hooibaal neer en ging op het plato van de auto staan om beter te kunnen zien wat ze aan het doen waren. Hij zag zijn zusje Ali en haar beste vriendin Lily plezier maken wat hem goed deed. Nog altijd probeerde hij zijn zusje te beschermen nu ze in een rolstoel zit zeker. Hij voelde zich nog altijd schuldig dat hij niks kon doen voor zijn zusje, maar hij was blij dat ze er gelukkig uitzag. ''Dude wat is er?'' Hoorde Michael Blake zeggen die zijn hooibaal ook neer had gezet en verward naar Michael staarde. ''Niks, ik zag mijn zusje daar staan en wou kijken wat ze aan het doen was.'' Legde Michael uit. ''Of er is een andere reden.'' Plaagde Blake hem. Michael gaf Blake een duwtje en keek hem hoofdschuddend aan. ''Wat wil jij eigenlijk doen na school?'' Vroeg Blake aan Michael terwijl hij een hooibaal richting de auto gooide. Michael haalde zijn schouders op. ''Veel geld, meiden en beroemd zijn?'' Vroeg Blake met een grijns. Michael antwoordde niet, hij gooide alleen maar een hooibaal richting de auto. Hij wilde Blake niet vertellen wat hij écht wilde. ''Komop dat is toch wat iedereen wilt?'' ''Niet wat ik wil.'' Mompelde hij terwijl hij uitrustte op de rand van het plato. Wat Michael echt wilde was maar één ding, eerder gezegd iemand.

Ik hoop dat jullie deze hoofdstuk leuk vonden. Het was voor mij een beetje moeilijk om te schrijven, maar hopelijk is het gelukt? Ik ben blij met mijn al 6 abbo's en jullie reacties geven mij doorzetting om verder te schrijven. Bedankt.

Reageer (3)

  • JessyJonas

    Nice!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • WriteItDown

    (H)

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Moooi hoofdstuk!
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen