Foto bij 1. A New Start.

First Chapter. Hope you like it.

''Horen jullie dat ook?'' Vroeg Ali nadat ze een claxon hoorde, die duidelijk vanuit buitenaf kwam. Aylin en Lily keken elkaar, waarna ze beiden Ali aankeken en hun schouders ophaalden. ''Ik ga toch even kijken.'' Mompelde ze terwijl ze haar handen op de wielen van haar rolstoel plaatste en wegrolde. Aylin en Lily volgde haar vrijwel direct. Een grijns op hun gezicht verscheen wanneer ze Michael en Blake zagen verschijnen in een auto met Michael die een beker in zijn handen heeft. Niet zomaar een beker, maar de beker van het football kampioenschap, die het team blijkbaar gewonnen heeft. Aylin, Ali en Lily begonnen alle drie te juichen wanneer de jongens uit de auto stapten en pronkten met de beker die ze hadden gewonnen. ''Gefeliciteerd.'' Feliciteerde Aylin haar vriendje Blake terwijl ze hem omhelsde, maar Blake haalde haar armen van hem af en begon te vertel hoe de wedstrijd was verlopen terwijl Michael hem ongelovig aanstaarde. Hoe kon hij? Aylin was zo lief en geweldig, en hij duwt haar weg voor een beker? Ja, Aylin was het enige waar Michael nog aan kon denken. Hij droomde elke nacht over haar, hoe ze zijn vriendin was en elke keer weer een kus deelden. Een zucht verliet zijn mond. Helaas kan hij die gedachten niet uiten. Blake was zijn beste vriend, al sinds de kleuterschool en hij en Aylin waren al een stel sinds de brugklas. Nee, hoe leuk hij haar ook vond, hij kon dit zijn beste vriend niet aan doen. Michael werd uit zijn gedachten gewekt door een opgewekte Ali die schreeuwde dat er taart en muziek, dus een feest was, want natuurlijk was ons prinsesje vandaag jarig en deelde ze met haar beste vriendin haar zeventiende verjaardag. Met z'n allen liepen ze naar binnen, waarna ze richting de taart liepen waar de kaarsjes al waren aangestoken, zeventien om precies te zijn. ''Blaas ze dan uit!'' Riep Lily enthousiast wanneer Ali nog steeds de kaarsjes niet had uitgeblazen. Ali ging goed in haar rolstoel zitten wat Lily duizelig maakte. Ze was er nog steeds niet overheen dat uitgerekend zij ervoor heeft gezorgd dat Ali, haar beste vriendin sinds jaren, nu in een rolstoel zat. Ali leek integendeel erg gelukkig, maar niks is minder waar. Nog steeds droomde Ali ervan om Olympisch kampioen te worden en weer te kunnen zwemmen en duiken, maar helaas zou die droom nooit meer kunnen uitkomen. Gelukkig herstelde Ali zich weer en liet haar gedachten verdwijnen, waarna ze diep adem haalde om vervolgens alle kaarsjes uit te blazen. ''Doe een wens!'' Schreeuwde Aylin boven het gejuich uit. Ali glimlachte zwak en wist precies wat ze moest wensen. Waarna Ali een wens had gedaan pakte ze een mes die naast de taart lag en sneed ze de taart in 5 stukken. Iedereen pakte een stuk en liep richting de bank, waarna ze genoten van hun stuk taart. ''Hebben jullie al plannen voor morgen?'' Vroeg Aylin die met een vork in haar stuk taart prikte. ''Michael en ik gaan chillen.'' Antwoordde Blake op de vraag van zijn vriendin, waarna hij een knikje naar Michael gaf. Michael knikte instemmend. ''En jij Aylin?'' Michael zag aan Aylin dat ze schrok van de vraag die hij stelde. ''I-ik weet het eigenlijk niet. Ik denk een beetje uitrusten.'' Mompelde ze zacht. Michael glimlachte. ''En jullie?'' Vroeg hij aan Ali en Lily. Ali en Lily keken elkaar aan en lachten allebei, niet omdat het grappig was, maar omdat het toeval was dat ze elkaar op hetzelfde moment aankeken. ''Wij gaan ook iets doen.'' Antwoordde Lily met een brede glimlach. ''Lekker duidelijk.'' Mompelde Michael, waardoor Lily en Ali weer in de lach schoten. Michael had al geen aandacht meer voor de twee giechelende meiden. Aylin was de enige waar hij naar keek. Hij snapte Blake echt niet dat hij haar van zich afduwde. Hij zou dat nooit doen..

Dit stukje is gewoon URGHH.. Er komen hopelijk betere stukjes aan. Reacties zouden leuk zijn, zodat ik weet dat het tenminste gelezen wordt en ik het niet voor niets schrijf. Anders voel ik me een beetje awkward. Goed, heb je nog vragen, ideeën, opmerkingen? Zet het dan in een reactie of stuur een privé-bericht. Ik beantwoord alles. Oké, ik schreef dit ergens rond half 2 s'nachts dus als ik ergens bleek heb geschreven in plaats van Blake of een andere GROTE fout, moet je daar niet opletten. Ik probeer dat in de ochtend of nadat ik ben opgestaan te herstellen.

Reageer (3)

  • JessyJonas

    Snel verder!!! <333

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Wat nou slecht! Dit is een geweldig hoofdstuk!! Ik las wel de mes.. :X
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden
  • WriteItDown

    Beter dan dat ik had gehoopt, dit word echt goed.. en nogmaals. Ik vind je echt een geniaal persoon om hier een verhaal rondom te schrijven..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen