Foto bij Love 21.

Hier is hoofdstukje 21! :)

Laura P.O.V.

*Flashback *
Iedereen zat bij mijn thuis vandaag voor het interview van de jongens, zelfs onze broers en zussen. Bo heeft 1 broer, Tom, die jongens is echt zo knap! Hij is 20. Charlien was hier met haar jongere zus en broer, Emma en Lucas. Emma is 16 en Lucas is 15. Josche heeft ook 1 broer en 1 zus, Simon en Chloe. Simon is 21 jaar en Chloe is 15. Maïte heeft dan weer 2 broers, Nicolas en Adam. Nicolas is 21 jaar en Adam is 20 jaar. Mijn 2 zussen zitten ook in de living, Alexia en Elise. Alexia is 16, ze zit samen met Emma, de zus van Charlien, in de klas en Elise is 20 jaar even oud als Tom. Ik begon best wel honger te krijgen, eigenlijk had ik altijd honger 'Wie wilt er wat popcorn?' vroeg ik 'Ik wil best wel wat!' zei Adam 'Ja, ik ook!' zei Bo, ik knikte en liep naar de keuken om wat popcorn te maken. Mama had een voorraad popcorn in geslagen dus dat was gemakkelijk, ik nam de popcorn uit de kast en stopte die in de microgolfoven 'Laura, Laura, kom nu kijken!' riep Alexia 'Kalm aan Lexi, wat is er?' 'Het interview begint!' snel nam ik de popcorn uit de microgolfoven en liep naar de living, ik zette de popcorn op tafel. Toen ik opkeek verscheen de foto van ons 10 op de tv, en nog een foto van Maïte en Harry die aan het kussen waren en nog een foto, hoeveel foto's hadden ze van ons? Nicolas keek naar Maïte, hij was de overbezorgde en overbeschermende broer aan het uithangen, 'Kus jij altijd met jongens die je maar 2 dagen kent?' vroeg hij aan haar 'Nico, hou je kop! Je weet er niets van!' zei ze een ze gooide een kussen in zijn richting. Ze hadden al een paar vragen beantwoord, ook de vragen hoe onze namen waren. Waarom moesten ze dat nu weer zeggen, ik wil hier straks geen fans aan mijn deur hebben! 'Wel, wel en zijn jullie allemaal een koppel, Harry?' vroeg de interviewer, we keken elkaar allemaal in schrik aan 'Wel, uhm, we zijn allemaal geen koppel maar er kan nog altijd iets van komen!' antwoordde hij. 'Wel, wel Josche, wie had dat van jou verwacht!' riep Simon, ze begon te blozen. 'Wonen deze meisjes in Engeland?' vroeg de interviewer 'Neen, ze wonen in België!' zei Zayn. Er werd plots op de deur geklopt 'Lucas wil jij even opendoen?' vroeg ik heel lief, ik had niet zoveel zin meer om op te staan. Lucas glimlachte naar me en stond op. Hij liep naar de gang en we hoorde de deur opengaan. 'Lucas wat doe jij hier?' vroeg een stem aan de deur, ik herkende die stem, het was mijn moeder. 'Uhm, iedereen is hier!' zei hij tegen mijn mama. Mijn mama deed de deur toe en kwam naar de living gelopen samen met Lucas. 'Mama, heb jij normaal geen sleutel?' vroeg mijn zus Elise 'Neen, die is gisterenavond plots verdwenen omdat iemand naar een fuif wou waar die niet naar toe mocht!' zei mijn mama en ze keek richting Elise 'Sorry!' 'Duw die tv eens uit!' Tom deed wat mijn mama vroeg 'We waren wel iets belangrijks aan het kijken hoor!' zei Alexia 'Dat maakt niet uit! Elise neem iedereen behalve Maïte, Josche, Charlien, Bo en Laura eens mee naar de tuin!' zei ze, oh nee wat nu weer? Dacht ik. Elise deed wat ze vroeg en iedereen volgde haar. Mijn mama bleef kijken tot dat iedereen om de hoek verdwenen was. 'Ik was brood gaan halen en ik dacht waarom niet nog even binnen springen in de krantenwinkel om de nieuwe Marie Claire te halen. Dus dat deed ik dan en terwijl ik de Marie Claire zocht kwam ik dit tegen!' ze haalde een tijdschrift uit haar tas waar een foto van ons 10 opstond en een opschrift 1D's girlfriends? 'En toen deed ik het tijdschrift open!' er stonden dus foto's in waar iedereen stond te kussen 'En nu wil ik uitleg!' 'Wel, mevrouw Winterway, het waren 2 hele leuke dagen in England...' zei Bo 'Dat kan ik zien ja!' 'Ma, hou je nu eens kalm we zijn 18 jaar!' zei ik 'Nog niet allemaal!' zei Charlien 'Nee, maar volgende week wel, we weten heus wel wat we doen hoor!' zei ik 'En toch wil ik uitleg, wie is hier een koppel met wie?' 'Er zijn geen koppels, mevrouw Winterway.' zei Josche 'En wat zijn die foto's dan waar jullie op kussen?' 'Gewoon, gevoelens zeker?' zei ik, gelukkig liep ze nu weg richting de keuken 'De jeugd van tegenwoordig!' hoorde we ze nog zeggen. 'Dat ging maar net goed!' zei Maïte 'Zullen we ook naar buiten gaan?' vroeg Charlien, we knikten. We liepen via de keuken naar buiten, mijn mama keek ons aan met een kwade blik. Ze waren aan het voetballen. 'Mogen wij meedoen?' vroeg Maïte, ze stopten onmiddellijk. 'Zullen we teams maken?' stelde Tom voor, iedereen knikten. 'Ik kies!' riep Josche 'Ik ook!' riep Emma. Na 5 minuten waren de teams na een beetje geruzie verdeelt, dat gebeurde altijd dus ja. Josche, Nicolas, Bo, Tom, Alicia, Charlien en Elise waren 1 team. Emma, Maïte, Lucas, Adam, Simon, Chloe en ik waren het andere team.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen