Foto bij Prologue

''Wat ga jij doen Blake?'' Vroeg Ali terwijl ze een hand door haar hield en haar benen strekte. Blake sloeg een arm om zijn vriendin Aylin heen en grijnsde. ''Mijn meisje beschermen natuurlijk.'' Aylin glimlachte en keek naar Lily. ''Jij, Lily?'' Lily haalde haar schouders op. ''Ik weet het nog niet.'' Het begin van haar leven als middelbare schoollier begon pas en ze had geen idee wat ze kon verwachten. ''Heb jij al een idee Michael?'' Michael glimlachte en knikte. ''Zo veel mogelijk plezier maken en van de tijd genieten, en jij Ali?'' Ali keek op en grijnsde. ''Ik ga bij het zwemteam en zal wedstrijden winnen.'' Iedereen keek haar aan en glimlachte zwak. Zij was de enige met een echt plan. ''Ook al is het nog ver weg. Na onze examens blijven we vrienden toch?'' Vroeg Lily om de stilte te doorbreken.'' Iedereen keek elkaar aan en glimlachten. ''We blijven voor altijd vrienden.'' Antwoordde Ali voor hen allemaal. De rest knikte, ze wisten het zeker.

Oké, dit is een heel dom, stom stukje, maar ik kon even niks beters verzinnen. Hierna beloof ik dat het leuker wordt. Ik zal even kijken of ik een betere versie heb gevonden van de trailer en dan zal ik hem voor jullie posten.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen