Okey. Er is iets mega fout met mij, want ik zit weer bij de Mc Donalds.
Zo ga ik even lekker spelen in het speeltoestel:).
Maar eerst eten...
Ik moet dit echt afleren xD. Twee keer Mc Donalds in een weekeind en vannacht was ik pas om 3 uur thuis xD
(weer een hele hoop overbodige info xD).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • nialldream

    verderxo!

    1 decennium geleden
  • pandagirl

    Harry zou ff naar nederland moeten vliegen(in een vliegtuig, anders zou het wel heel raar zijn) en tegen Mex zeggen dat hij van haar houdt ofso ;)
    ga maar pleaaaaase snel verduuuuuuuuuuurr xx

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    HOOOOOOOOOOOI DAAAAAAAAAAAAARRRR
    ik ben weer terug uit La France...dat wist je al maar goed xD
    stereo hearts is op de radiooo waaaaaaaaaaaaaah dat doet me denken aan Niall (H) en zoooo'n zin in vanavond want dan komt 1D op tv yeaahw thanks voor die tip (K)
    ooohw jij bent echt badass herself geworden 2x naar de Mac en om 3 uur thuis xD....ik was gister ook naar de Mac hihi (yeah)
    OMBFGH jou verhaal is echt leuk...en Harry moet gewoon maar ff naar Nederland vliegen en tegen Mexx zeggen dat hij van haar houdt...vervolgens gaat ze nog ff naar Annabella en zegt haar ff dat ze een trut is XD wahaaa en dat is ze echt zo van: WTF mwahaaaa dat zie ik echt al helemaal voor me (nerd)
    en ga maar pleaaase snel verduuuurrr
    xxxx Love yaaaa(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen