Foto bij Chapter 13

Okee dit wordt een cliffhanger :).. hou je vast. xx Casey (PopRocket)

We kwamen aan op het strand. In de verte zag ik de rest al op hun handoeken liggen. Ze hadden allemaal hun normale kleren nog aan. Watjes haha. Mara zag er weer eens heel origineel uit in haar strandjurkje met Supras eronder. Sophie zag er zo kleurrijk uit dat ik meteen een lach op mijn gezicht kreeg. Jenneke was weer een heel fleurig. Like it! En Kawita had echt het leukste topje ever aan. En dan de boys.. tja, wat moet ik daar over zeggen. (H) Ze zaten rustig te praten maar daar komt snel verandering in. Ik pakte Harry's hand en samen renden we ze tegemoet. 'Zo, waar komen jullie zo laat vandaan Mr en Mrs Styles.' begon Liam plagerig. 'Jullie hebben toch geen tussenstop gemaakt in een slaapkamer ofzo he?' vulde Louis hem aan. 'Haha, heel grappig.' zei ik meteen sarcastisch terug. Ik draaide me om en zag dat Harry het eigenlijk wel grappig vond. Hij was namelijk op een super schattige manier aan het lachen waardoor ik natuurlijk ook meteen een big smile op mijn gezicht kreeg. 'Maar watjes, waarom zijn jullie het water nog niet ingeweest?' 'Watervrees.' antwoordde Zayn vrijwel meteen op mijn vraag en in zijn ogen zag ik dat hij het meende. 'Oke, sorry Zayn.. maar de rest dan?' 'Eh..' hoorde ik Sophie beginnen. 'Watjes dus.' zei Harry vrijwel meteen. Waarop hij zijn shirt uit trok en het water in stormde. 'He, wacht op mij!' schreeuwde ik hem nog achterna maar hij was al vertrokken. 'Niall, Jenneke, Sophie, Louis, Liam en Mara! Follow me! Misschien is het handiger als jij even bij Zayn blijft Kawita..' 'Ik was ook niks anders van plan.' en ze begon te lachen. 'Oke mooizo, en nog sorry voor net Zayn.' 'Geeft niet.' 'Oke, gelukkig. Schiet eens op Mara, we hebben geen eeuwen de tijd! We moeten die uitslover van een vriendje van mij eens een lesje gaan leren haha.' En met zijn allen stormden we Haz achterna.

Na een uurtje of 4 waren we allemaal uitgeput. We hadden het zwemmen natuurlijk wel afgewisseld met wat eten (als dat aan Niall had gelegen waren we alleen maar aan het eten maarja..) en drinken. Iedereen had elkaar geupdate en we waren het er over eens dat het wel genoeg was geweest voor vandaag. We pakten onze spullen in en liepen met zijn allen naar de auto. Ik liep toevallig naast Sophie en we hadden een heel gesprek over schoenen wat eigenlijk nergens op sloeg maar het was wel grappig. 'Dus je moet echt een keer die.. Mara kijk uit!'

Reageer (1)

  • EmilyFields

    Ooooeehh spannend!! snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen